שירות מפתיע

לראשונה: חרדי יעשה שירות לאומי ב'מוסד'

הרשות לשירות לאומי-אזרחי חשפה כי צעיר חרדי ממשפחה ליטאית החל לעשות את שירותו הלאומי במוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים. בעתיד ייתכן ויצטרף חרדי נוסף (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
איש המוסד החרדי (צילום: רשות השירות הלאומי אזרחי)

על חרדים בגל"צ שמענו, כמו על חרדים בצבא ובמשטרה, עכשיו בפעם הראשונה יש גם חרדי שעושה שירות לאומי-אזרחי במוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים. על פי רשות השירות הלאומי-אזרחי מדובר בצעיר בן 22, רווק, תושב גוש דן ממשפחה ליטאית.

לפי הרשות, בשנה הבאה אמור להצטרף לפורץ הדרך הראשון צעיר נוסף, צ', בן 21, גם הוא מבית חרדי שכעת מוגדר "מועמד לשירות במוסד".

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי מסר, "אנו מברכים את המוסד שפתח את שעריו לפני משרתי השירות האזרחי. אין לי ספק שזו הסנונית הראשונה לפעילות הביטחונית של המשרתים במסגרת המוסד, והארגון יידע להכיר את האיכויות והיכולות של המשרתים החרדים".

שר החקלאות והממונה על השירות הלאומי, אורי אריאל: "השירות הלאומי-אזרחי הוא הסיירת החברתית של מדינת ישראל. בשורותיו מתנדבים מיטב בנינו ובנותינו שמגיעים לתפקידי מפתח והנהגה בכל התחומים. עצם הצטרפותו של המתנדב לשורותיו של ארגון יוקרתי כמו המוסד, מצביע על הכישורים ועל הפיתוח האישי שמעניק השירות למתנדבים. אני מאחל לכל המתנדבים, עלו והצליחו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר