ה"כוכב" של לשכת ראש הממשלה

היועץ החדש בצוות של נתניהו: "אני יהודי שאוהב את יש"ו"

חנניה נפתלי, יועץ בצוות הניו-מדיה החדש של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מוכשר מאוד ומוגדר בפי מכריו כ"כוכב" • במקביל, נפתלי, למרבה ההפתעה לא מסתיר את אמונתו ב'אותו האיש', יש"ו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו עם חנניה (צילום מסך: מתוך חשבון הטוויטר של Hananya Naftali)

יש"ו, בלשכת נתניהו: אנשי הניו-מדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, גייסו לאחרונה לשורותיהם את חנניה נפתלי, המגדיר את עצמו כ"יהודי שאוהב את יש"ו".

"השגתי כוכב", אמר עליו טופז לוק, יועץ הניו מדיה של נתניהו לענייני הרשתות החברתיות, שכאמור נעזר כעת בנפתלי בניהול המסרים של ראש הממשלה במה שמוגדר כ'תקשורת חדשה'.

חנניה נפתלי, בסרטון שהפיק עם ראש הממשלה בלשכתו (צילום: מתוך חשבון הפייסבוק של Hananya Naftali)

נפתלי, עו"ד בהכשרתו, נהג עוד קודם לתפקידו החדש לפרסם בעמוד הפייסבוק שלו סרטונים בהם הוא מגן על מדיניות ישראל ברצועת עזה ומבקר את הצביעות הבינלאומית בהתנהלותה מול מדינת ישראל.

נפתלי, במרכז, במסעדה של אוכל יהודי (צילום מסך: מתוך חשבון הטוויטר של Hananya Naftal)

אך בין סרטון אחד לאחר, בעניינים לאומיים אלו, הפציע חנניה נפתלי גם במסרים אישיים מפתיעים למדי, כשבאחד מהם הוא מכנה את עצמו "נוצרי", אך הודף טענות כביכול נהג לפעול כמיסיונר בעת שירותו בצה"ל, שעלו בעקבות פוסט ישן בו תיאר סוף שבוע בצבא במלים הללו: "קראתי בתנ"ך והפצתי את יש"ו".

"אני לא חלק מהכתות, אני לא חלק מ'היהודים-המשיחיים", ניסה בעבר נפתלי להסביר. "למעשה, אני לא חלק מאף כת, אני רק בחור רגיל שעשה את ההחלטה שלו ללכת אחרי יש"ו".

בתגובה ל"כיכר השבת" מסר חנניה נפתלי את המלים הבאות: "אני לא משתייך לזרם כלשהו. ההגדרה הנכונה שלי היא אכן, שאני פשוט יהודי שאוהב את ישו...".

חנניה נפתלי (צילום מסך: מתוך חשבון הפייסבוק של Hananya Naftali)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר