אבא שכזה

עורך הדין שלוקח איתו לעבודה כבר 18 שנה בובה שקיבל מבתו

בפרט בתקופה שבה יותר ויותר הורים מספרים על ניכור מול ילדיהם, זהו סיפור מופלא על הורה שבמשך כ-18 שנה, לקח איתו לעבודה בובה שקיבל במתנה מבתו הפעוטה. איך הגיבה הילדה, כיום בת 20, כשגילתה מה אביה עשה עם המתנה? (משפחה)

הולמס עם הבובה של בתו (צילום: מתוך Reddit)

פאט הולמס, עורך דין ואביה של סמנתה, צעירה בת 20, הלך מידי יום לעבודה במשרד עורכי הדין שבו הוא מועסק, כשבתיקו נמצאת בובה שקיבל מבתו כשהייתה בת שנתיים, כך עלה מראיון שנערך איתו ועם בתו לאחרונה בוושינגטון פוסט.

"סמנתה, בת ה-20, ניסתה לסיים לכתוב עבודה בקרימינולוגיה כשאבא שלה נכנס לחדר וביקש ממנה 'עצמי עיניים ותכניסי יד לתיק שלי'. סמנתה עשתה כדבריו, ושלפה מהתיק בובה פרוותית שנתנה לו כשהייתה בת שנתיים", דיווח העיתון.

"עדיין יש לך את זה?" היא שאלה את אביה בתדהמה, ומיד לאחר מכן צילמה אותו עם הבובה, ופרסמה את התמונה באתר הפופולרי "Reddit".

"כשהייתי בת שנתיים נתתי לאבא שלי את זה, כדי שאם מתישהו בעבודה הוא יתגעגע אליי, הוא יוכל להחזיק את זה ולחשוב עליי. 18 שנים אחר כך אבא שלי הודיע ​​לי שהוא עדיין לוקח את הבובה לעבודה שלו כל יום".

אבל לא רק לעבודה, גם בנסיעות העסקים שלו לקח פאט את הבובה שקיבל מבתו כחלק מהכבודה שארז למטוס. "לקחתי את זה לעבודה כל יום. הכנסתי את הבובה לתיק ולא סיפרתי לאף אחד שהיא שם" סיפר האב לוושינגטון פוסט.

הולמס סיפר כי בדרך כלל הוא לא הוציא את הבובה מהתיק שלו במהלך יום העבודה, אבל הוא תמיד היה בטוח שהיא נמצאת שם. "הנוכחות שלה הייתה מרגיעה", סיפר.

מחכים לילדה שתגרום לאבא שלה ללכת לעבודה עם בובה בגודל כזה (צילום: שאטרסטוק)

"כשהיא נתנה לי אותה, היא אמרה לי להוציא אותה אם אני מרגישה בודד. אני לא אוהב להתרחק מהילדים שלי. אני חושב על הבובה הזאת כחלק ממנה שנמצא איתי תמיד".

הילדות של הולמס לא הייתה רוויה בבובות כאלו. ליתר דיוק, לא היו שם בובות בכלל. "גדלתי בבית של חמישה ילדים, אז אם היה לך משהו, זה לא היה שלך להרבה זמן. וכשהיה משהו, זה היה כדורגל או כפפת בייסבול".

הוא חזר לדבר על הבובה של בתו ועל החיבור שהיא יוצרת ביניהם, ואמר: "יש לנו ימים טובים וימים רעים, אבל אם אין לנו את המשפחה לצדנו, אין לנו שום דבר".

הולמס אמר כי הוא ימשיך לקחת את הבובה לעבודה איתו. והבת דווקא רואה בזה מעשה "מגניב". לדבריה: "שומעים על הרבה אנשים שאין להם יחסים קרובים עם האבות שלהם. אני אסירת תודה על אבא שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר