"נוסחה מנצחת לא מחליפים"

הקרב בבית שמש: נציגי חב"ד הודיעו - תומכים באבוטבול

בעוד הפוליטיקה המקומית בבית שמש ממתינה להחלטת 'דגל התורה', נציגי קהילות חב"ד התכנסו אמש והחליטו על תמיכה במשה אבוטבול לראשות העיר • "יכול לחבר ולאחד את התושבים" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
התכנסות ראשי הקהילות, אמש (באדיבות המצלם)

הקרב על העיר בית שמש: קהילות חב"ד המונות קרוב לאלף משפחות בעיר סגרו אתמול (רביעי) על תמיכה בראש העיר המכהן משה אבוטבול לראשות העיר.

אלו ימים מתוחים בעיר בית שמש. בעוד משה אבוטבול מצליח לאחד תמיכה חרדית גדולה סביבו הרי שבפוליטיקה המקומית ממתינים להכרעת גדולי ישראל של 'דגל התורה' בדבר התמיכה לראשות העיר. בנתיים, אבוטבול לא מבזבז זמן וסוגר עם קהילות רבות על תמיכה בו לראשות.

נציגי חב"ד התכנסו אתמול (רביעי) והכריזו על תמיכתם בראש עיריית בית שמש אבוטבול בבחירות הקרובות לראשות העיר.

פורום הנציגים של כלל קהילות חב"ד בבית שמש המרכיבים יחד 12 בתי כנסת התכנסו בביתו של השליח הראשי של חב"ד בבית שמש, הרב אליעזר וינר, לכינוס מכריע בסוגיית הבחירות.

עמדת הקהילה הייתה כי למען שלמות ואחדות הציבור להמשיך לפעול למען בחירה נוספת של ראש העיר משה אבוטבול, לאחר שלדבריהם ההתפתחות של כלל המוסדות של קהילת חב"ד נשמרה בצורה הגונה ובדרך שאף קהילה אינה חשה באפליה.

גבאי הקהילות אמרו בכינוס כי "המציאות הטובה שכל ציבור מרגיש היום באווירת השלום השוררת בעיר, חייבת להמשיך, נוסחה מנצחת לא מחליפים".

בסיומו של הכינוס, חתמו נציגי הפורום של קהילות חב"ד בבית שמש, על מכתב תמיכה באבוטבול בו נכתב בין היתר כי "נציגי קהילת חב"ד באו להיפגש עם ראש העיר ולהודות לו על טיפולו המסור בעיר בית שמש בכלל ובקהילת וצרכי חב"ד בפרט. נציגי הקהילה בירכו את ראש העיר שיאריך ימים על ממלכתו ויצליח במשימות הלא פשוטת של איחוד כל העיר בית שמש בשנים הקרובות".

עוד נכתב כי "חב"ד שחרטה על דגלה את 'אחדות ישראל' סבורה שראש העיר, הרב משה אבוטבול, הינו האיש הראוי שיכול לחבר ולאחד את כלל תושבי העיר: ותיקים וחדשים, בית שמש הישנה ורמת בית שמש המתרחבת, על כל גווניה קבוצותיה ועדותיה".

"על כן קהילת חב"ד הפרוסה בכל העיר בבתי כנסת קהילות ומוסדות באו באמצעות נציגיה למסור את תקוותיה ואיחוליה שכל התושבים יתאחדו סביבו ויחסך מכולנו הצער והכאב הכרוך במערכות פוליטיות. ומאחלים כולנו לראש העיר, לקהילה ולכל תושבי העיר שנזכה במהרה עוד טרם הבחירות לגאולה השלימה, וממילא לאחדות מליאה ומושלמת", נכתב בסיום מכתב התמיכה עליו חתמו נציגי החסידות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר