ביצים וגז מדמיע

אהרן ביאלה בא לבקר וב'קול תורה' פרצה מהומה

אל קבלת הפנים לאסיר מאיר בורודיאנסיק ב'קול תורה', הגיע גם אהרון ביאלה. בצאתו, הוא הותקף בביצים ובגז מדמיע ונאלץ לשטוף את פניו עם חלב. תלונה הוגשה למשטרה (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ביאלה ובורודיאנסיק ב'קול תורה' (באדיבות המצלם)

הבחור מאיר בורודיאנסקי, ששוחרר מהכלא הצבאי לאחר 40 יום מאסר בעוון עריקות, הגיע הלילה (חמישי) לישיבת 'קול תורה', בה מכהן סביו הגאון רבי יצחק ירוחם בורודיאנסקי כמשגיח ומנהל רוחני, על מנת לחזור לתלמודו.

עשרות אברכים ובחורים מתושבי השכונה באו לקבל את פניו. קבלת הפנים החלה בשער הישיבה והמשיכה לרחבה שתחת בית המדרש, שם נערכו מעגלים ושירה לכבודו. במקביל, נתלה שלט על חזית הישיבה, "מאיר בורודיאנסקי – כולנו איתך, מעריצים – בני ישיבת קול תורה".

אך מסתבר כי החגיגה היתה לצנינים בעיני בחורים אחרים בישיבה שלא אוחזים כשיטת 'הפלג הירושלמי' ובמהלך השירה והריקודים נזרקו על החוגגים שקיות מים וביצים.

ביאלה שוטף את פניו עם חלב

לאחר מכן, אחר המשגיחים הקטנים בישיבה, הזהיר את בחורי שיעורו של בורודיאנסקי לבל יחגגו עמו באחד מחדרי השיעורים כפי שתכננו ולשם כך אף רכוש מיני מאפה ושתיה. המשגיח אף נעל את חדר השיעורים בו אוכסנו מיני המאכל.

בהמשך, הגיע למקום הבחור אהרון ביאלה, כוכב אסירי 'הפלג', שבא לחזק גם כן את בורודיאנסקי. במהלך שיחתם עם הבחורים, הוענק לבורודיאנסקי שי - סטנדר מיוחד ועליו חרוט: "להנחיל אוהבי יש ואוצרותיהם אמלא, ביד התורה להשיב אהבה לאוהביה".

כאשר ביאלה ביקש לצאת מן הישיבה הוא הותקף בביצים ולאחר מכן התיז לעברו אחד הבחורים גז מדמיע, והדבר הוביל לאלימות ולתגרה בין הבחורים. לאחר התקיפה הוגשה תלונה במשטרה.

השלט שנתלה בישיבה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר