כתב אישום מזעזע

האם שהטביעה את בנה בג'קוזי מואשמת ברצח

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד האם החרדית מירושלים, בגין רצח בנה התינוק, על ידי הטבעתו באמבט ג'קוזי בחול המועד פסח באשדוד (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הלווית הפעוט ז"ל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה בצהריים (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד האם החרדית מירושלים, בגין רצח בנה התינוק, על ידי הטבעתו באמבט ג'קוזי בחול המועד פסח במלון באשדוד.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן שטרית, עולה כי יום ראשון, א' דחול המועד פסח, הגיעה האם עם בעלה ושני ילדיה, בן השבע והפעוט - תינוק בן כחודש ושבוע, לנפוש במלון 'מיעמי' באשדוד. יחד עם בני הזוג הגיעו בני משפחה נוספים ובהם אמה של הנאשמת.

לאחר השעה 12:00, מילאה האם מים באמבט הג'קוזי בחדר, ובסמוך לאחר מכן, פשטה את בגדי הפעוט ונכנסה יחד עמו אל תוך הג'קוזי, כשהיא מחזיקה אותו בידיה. באותה העת ישן בעלה במיטה שבחדר.

בשלב כלשהו, כך על פי כתב האישום, שחררה האם מאחיזתה את הפעוט במי הג'קוזי, כשראשו של הפעוט המנוח מתחת למים, והוסיפה לשבת בג'קוזי, בשעה שבנה הפעוט טבע במים.

בסמוך לאחר מכן, יצאה האם מהג'קוזי, כשהיא מותירה את הפעוט לבדו במים. לאחר מספר דקות, חזרה האם ונכנסה לג'קוזי, כשכל העת גופו של הפעוט צף במים.

על פי כתב האישום, בזמן הזה, במספר הזדמנויות, נקשו בדלת החדר אמה של הנאשמת ובנה הקטין, אך הנאשמת לא פתחה את דלת החדר, ופעם אחר פעם קראה לעברם "לא עכשיו" או מילים בדומה לכך, על מנת שלא יפריעו לה במעשיה.

בסמוך לאחר מכן, קראה האם לבעלה, אשר התעורר משנתו, קם מהמיטה וניגש לעבר הג'קוזי, כשבאותה עת, הפעוט צף במים שבג'קוזי כשפניו כלפי מטה. אמה של הנאשמת, שנכנסה באותה עת לחדר, הבחינה במתרחש ושלפה באופן מיידי את הפעוט מהמים, כשהוא איננו נושם. אמה ובעלה של הנאשמת ניסו לבצע החייאה בפעוט והזעיקו במקביל את כוחות ההצלה אל המקום.

עם הגעת כוחות ההצלה לחדר במלון, היה הפעוט ללא דופק וללא נשימה, וכוחות ההצלה ביצעו בו ניסיונות החייאה נוספים, אשר לאחריהם, הובהל אל בית החולים "אסותא" שבאשדוד, שם נקבע מותו, כתוצאה מטביעתו במי הג'קוזי, אשר גרמה לפגיעות בריאות.

במקביל לכתב האישום ביקשה הפרקליטות להורות על מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים נגדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר