צפו

הגר"ר אלבז חושף את התפילות שגרמו לאיראן לא לתקוף

חבר המועצת הגאון רבי ראובן אלבז חשף בשיעורו כי התבקש לקיים תפילות מיוחדות בשל החשש שאיראן תתקוף בישראל: "פתאום איראן לא יכולה לדבר. זה משהו שאנחנו לא מבינים". צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יעקב לדרמן / Flash90)

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז חשף במהלך שיעור שמסר כי בצל התקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, בה נהרגו בכירים מאיראן, ובישראל חששו כי איראן תגיב במתקפה על ישראל, הוא התבקש לקיים תפילות מיוחדות לשלומה של המדינה.

הרב אלבז פתח את דבריו וסיפר: "אתם יודעים לפני כשבועיים בערך, הייתה בעיה שחס ושלום.. ישראל עשתה איזו פעולה, ועקב הפעולה הזו זה כבר היה סכנה גדולה מאוד, רוסיה אמרה שהיא מצטרפת, למי? לסוריה, לחיזבאללה, לאיראן. 'מה זה ישראל עושה דברים כאלה?'. ישראל הייתה בדאגה שעלולים לעשות איזה מקרה שחלילה וחס, אין כאן מה לפרט"..

"באמת" חשף הרב לתלמידיו: "ביקשו שאעשה תפילות, ביקשו, בקשה מיוחדת שיעשו תפילות, עשינו שלוש תפילות על הדבר הזה, הקפות, ממש זעקות אמיתיות, אחרי חצות, בכותל המערבי, ממש הקפות באמצע היום, בלילה".

"תתפלאו לשמוע" הוסיף הרב: "רוסיה, עכשיו, כל הפחד היה שאיראן תעשה משהו, ושלום, ורוסיה אמרה לו 'אוי ואבוי לך, אם אתה שולח משהו לישראל, אין לי בעיות עם ישראל, אתה לא תעשה לי בעיה עם ישראל', פתאום איראן לא יכולה לדבר. זה משהו שאנחנו לא מבינים את זה, שפתאום רוסיה אומרת.. הרי רוסיה יש לה אינטרס, אבל לא, בישראל אתה לא תיגע, אתה לא תפגע בישראל, מי? רוסיה, אתם יודעים מה זה? רוסיה האדומה".

"טראמפ אומר, 'בבקשה, תעיזו', על המקום שלח מאה טילים, ישתבח שמו, זה רבותי, מה זה? זה הקרש? נכון, אנחנו צריכים את הקרש, אבל זה הקב"ה מסדר מכל מיני כיוונים" סיכם חבר המועצת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר