פרסום ראשון

הישיבה החדשה של הגרב"ש דויטש: "באר מרדכי"

ארבעה רשמים כבר עמלים במרץ לרישום בחורים לשיעור א' בישיבת "באר מרדכי", ישיבתו החדשה של הגרב"ש דויטש • בנתיים, פועלת מסגרת חדשה בבית וגן • כל הפרטים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגרב"ש דויטש (באדיבות המצלם)

לאחר התכתשויות רבות עם הנהלת ישיבת 'קול תורה, וכפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השב'ת על הקמת ישיבה חדשה בראשותו של הגאון רבי ברוך שמואל דויטש, 'כיכר השבת' חושף כעת את כל הפרטים על הישיבה החדשה שתיפתח בזמן אלול.

אל הגאון רבי ברוך שמואל דויטש הצטרף איש החסד והצדקה הרב נחום שטרן שמזה תקופה חפץ להקים ישיבה גדולה בה יוכל להרביץ תורה בנחת.

לקראת זמן אלול הקרוב, הקים הרב שטרן מסגרת חדשה בשכונת בית וגן, בראשות הגרב"ש דויטש, שהחל בתחילת זמן קיץ למסור שיעור בפני המסגרת החדשה, במקביל להופעתו בסדרי הישיבה ב'קול תורה'.

צוות רשמים מהשורה הראשונה כבר החל בפעילות לרישום השיעור א' הראשון שייפתח באלול, על פי המידע - 4 רשמים לפחות ישמשו בצוות הרישום.

כנס ההקמה יתקיים ביום שני הקרוב באולמי 'בית ישראל' שם יכריזו גם על שורת המינויים לצוות הישיבה. ביניהם יהיו הגאון רבי יצחק הרשלר בנו של הגאון רבי יהודה אריה הרשלר זצ"ל משגיח ישיבת בית מתתיהו והגאון רבי מאיר מרקוביץ מישיבת קול תורה.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי עד עתה סגרו הרשמים על כ-20 תלמידים לשיעור א' - מהישיבות הקטנות המובילות בציבור הליטאי מירושלים, קרית ספר ובני ברק.

על פי המסתמן כעת, הישיבה לא תפנה אל ציבור 'הפלג הירושלמי' שלומד במוסדות המזוהים עמו, כי אם לציבור שסובב במעגל החיצוני המזוהה פחות בצורה רשמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר