מתחזקות ההערכות

"טראמפ עשוי להגיע לחנוכת השגרירות ולאפשר לפולארד לצאת מארה"ב"

על פי הדיווח בחברת החדשות, מתחזקות ההערכות כי הנשיא האמריקני דונלד טראמפ יגיע לחנוכת השגרירות בירושלים ואף יתכן כי יאפשר למרגל ג'ונתן פולארד לצאת לישראל בשל המאורע (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הנשיא טראמפ, ארכיון (שאטרסטוק)

המחוות החדשות של טראמפ לישראל: בחברת החדשות דווח הערב (ראשון) כי מתחזקות ההערכות לפיהן נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יגיע לביקור נוסף בישראל בקרוב, וישתתף בחנוכת השגרירות האמריקנית החדשה בירושלים, בירת ישראל. עוד דווח כי טראמפ שוקל אף להתיר למרגל ג'ונתן פולארד לטוס לישראל לכבוד האירוע.

על פי הדיווח, טראמפ מעוניין בביקור נוסף בישראל, ומה שמחזק את הסיכויים שביקור כזה יקרה בקרוב, הוא לחץ שמופעל על טראמפ לעשות כך מצד תומכים ותורמים של קמפיין הבחירות שלו.

טראמפ התייחס אמש לעלויות העברת השגרירות, ואמר במסיבת עיתונאים עם אנגלה מרקל: "באו אלי עם הצעה לשגרירות של מיליארד דולר בירושלים, אמרתי להם: 'על מה אתם מדברים מילארד דולר?'".

ברכת טראמפ לישראלים בפסח האחרון (תרגום: ynet)

"התקשרתי לשגריר דיוויד פרידמן, והוא אמר לי: 'אני יכול לבנות שגרירות ב-150 אלף דולר, יש כבר בניין ואפשר לשפץ אותו ולפתוח את השגרירות תוך שלושה חודשים'" סיפר טראמפ.

לפני כשבוע דווח כי מייק פומפאו, מזכיר המדינה החדש של ארה"ב, עשוי לעמוד בראש המשלחת האמריקנית לאירוע פתיחת השגרירות החדשה. פומפאו, יצויין, נמצא בימים אלו בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר