פרסום ראשון

נציג 'דגל התורה' חוזר בו; צפוי להתמודד לקדנציה נוספת

לאחר שהודיע כי יפרוש מהחיים הפוליטיים, נציג 'דגל התורה' בעיר מודיעין, ברוך בוחניק, חוזר בו וצפוי להתמודד לקדנציה נוספת. "גם ראש העיר פנה אלי", מספר בוחניק (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ברוך בוחניק (צילום: מתוך פייסבוק)

פרסום ראשון: לאחר שהודיע כי יפרוש מהחיים הפוליטיים, כעת, נציג 'דגל התורה' בעיר מודיעין, ברוך בוחניק, חוזר בו וצפוי להישאר ולהתמודד לקדנציה נוספת.

בעיר מודיעין בה מתגורר רוב חילוני מובהק ישנו נציג חרדי אחד מסיעת גשר המייצג את דגל התורה, מוסדות החינוך 'למען אחי' ומוסדות נוספים לקירוב הפועלים בעיר.

לפני כחצי שנה הודיע הנציג ברוך בוחניק כי יפרוש מהחיים הפוליטיים בתום הקדנציה. "הסטנדרטים, הערכים והמקצועיות שאותם ניסיתי לייצג, לא מתאימים לעולם הפוליטי ואף לציפיות של ציבור מנבחריו", אמר אז בוחניק, "נשארתי די וירטואלי לרבים כי בחרתי להשקיע את זמני באנליזות והובלת שינוי בנושאים הרבים בהם נגעתי. בכל אופן, עד סוף הקדנציה אמשיך לפעול כמיטב יכולתי בכל נושא ונושא שדורש התייחסות".

בפרק הזמן הזה ניסו אישים חרדים פוליטיים למצוא מועמד במקומו של בוחניק אך ללא הצלחה. כעת, 'כיכר השבת' חושף כי בוחניק ככל הנראה יישאר בתפקידו לאור ביקוש מהמפלגה ומהשטח בעיר מודיעין.

בוחניק אישר את הפרטים והוסיף בשיחה עם 'כיכר השבת' כי קיבל אף פנייה מראש העיר חיים ביבס להישאר במועצה, זאת למרות שבמהלך הקדנציה האחרונה אתגר את ראש העיר ממקום מושבו באופוזיציה.

בבחירות 2013 נכנס בוחניק למועצת העיר לאחר שהתמודד כמועמד עצמאי. לאחר הבחירות הצטרף לקואליציה שהקים ראש העיר חיים ביבס וקיבל לידיו את תיק התכנון האסטרטגי ותיק שירותי דת. בשלב מסוים עלו היחסים בינו לבין ביבס על שרטון והגיעו לפיצוץ סופי בהצבעה על התקציב לשנת 2017 אז פרש לאופוזיציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר