החשיפה שהדהימה

כך לוחמי המוסד פשטו בחשאי על מחסני הגרעין באיראן

בתוך יממה אחת בלבד, לפני מספר חודשים, העבירו לוחמי המוסד בחשאי את מאות אלפי המסמכים החושפים את השקר האיראני באשר לתוכנית הגרעין - מהמבנה בו הוחבאו באיראן לישראל (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
התיעוד שחשף נתניהו (צילום: לע"מ)

יממה לאחר שראש הממשלה חשף לעיני כל העולם את המסמכים שסוכני המוסד הישראלי הצליחו לאתר באיראן ומוכיחים כי מנהיגי המדינה שיקרו כשטענו כי לא התכוונו לפתח נשק גרעיני, נחשף הבוקר (שלישי) כי סוכני המוסד הגיעו למחסנים באיראן ונעלמו בתוך יממה אחת בלבד.

על פי הדיווח שפרסם העיתונאי רונן ברגמן ב'ידיעות אחרונות' עולה כי "במהלך השנה שעברה הגיעו למוסד ידיעות כי הארכיון הצבאי של פרויקט עמאד, שם הקוד של הפרויקט הצבאי הגרעיני הסודי, הועבר לאתר סודי בטהרן, כדי להסתיר אותו מגורמי פיקוח בין לאומיים, וזאת תוך יידוע מספר קטן מאוד של אנשים בתוך פרויקט הגרעין ובמשמרות המהפיכה האחראים על אבטחתו".

"לפני כמה שבועות", כותב ברגמן, "הושלם מבצע אדיר וחובק עולם של המוסד, שבו היו שותפים גורמים רבים, ומעורב בו כסף לא קטן, הנוגעים במודיעין אנושי ומודיעין אלקטרוני, וכן במקצוע מודיעיני שפותח בישראל שמשלב את שניהם".

דברים דומים אומר מקור ישראלי לעיתון "ניו יורק טיימס", לפיהם בחודש ינואר האחרון פרצו סוכני המוסד לבניין והעבירו את המסמכים לישראל עוד באותו לילה.

אלו חלק מהמסמכים והתיעודים שנחשפו:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר