11 ק"ג של סמים

הקוקאין וההונאה; נכדו של ח"כ חרדי נעצר בנתב"ג

ביום שישי האחרון צעיר בן 24, נכדו של ח"כ מ'יהדות התורה', שנחת מבריסל נעצר בחשד לייבוא סמים • חלק מהסם נמצא בתפילין • בחקירתו טען: "נפלתי קורבן להונאה" (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

בשעות הצהריים של יום שישי האחרון נעצר בנמל התעופה בן גוריון צעיר בן 24, תושב ירושלים, נכדו של חבר כנסת חרדי מ'יהדות התורה', בחשד לייבוא סמים.

הצעיר, כך לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', הגיע בטיסה מבריסל והתכוון לעבור במסלול הירוק במכס. בשלב זה, בודקי המכס גילו באקראי במזוודתו תחתית כפולה שבה הוסלקו כ-11 ק"ג חומר החשוד כקוקאין. בנוסף, נתפסו גרמים בודדים של סם מסוג קוקאין בתיק התפילין שלו.

חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז הוזעקו למקום ועצרו את הצעיר בחשד לייבוא סמים לישראל. החוקרים חשדו כי הוא בלדר שהיה אמור להעביר את הסמים לגורמים בישראל.

גורם משטרתי אמר ל'ידיעות' כי "החקירה מתמקדת בשאלה לאיזה יעד הסמים היו אמורים להגיע ומי רכש את הסמים בחו"ל והיכן".

במהלך השבת סירב החשוד למסור את גרסתו ושמר על זכות השתיקה, אך במוצאי שבת אמר כי סבר שנתנו לו להבריח בקבוקי אלכוהול וכי לדבריו נפל קורבן להונאה.

במוצאי שבת הובא הצעיר לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרו. פרקליטו, עו"ד עאבד אבו עאמר, מהסנגוריה הציבורית, טען כי "שמעתי את גרסתו של מרשי על המצאות הסמים בתיק, והיא מתקבלת על הדעת".

אמש הוסיף העו"ד כי "לחשוד אין שום קשר לסמים האלה. הוא נפל להונאה של אחרים ואין לו קשר לסמים". החשוד, כך לפי הדיווח ב'ידיעות', טוען כי אנשים שהוא מכיר את זהותם סיבכו אותו בפרשת הסמים.

שופט בית משפט השלום, דב גוטליב, האריך את מעצרו של החשוד עד ליום חמישי הקרוב. הוא חשוד, כך לפי המשטרה, בייבוא, מסחר ואספקה של סמים מסוכנים וקשירת קשר לביצוע פשע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר