הנאום האנטישמי

נתניהו: "אבו מאזן היה ונשאר מכחיש שואה"

ראש הממשלה נתניהו התייחס לנאומו האנטישמי של אבו מאזן ואמר כי הוא נשא "עוד נאום אנטישמי. בשיא של בורות וחוצפה". לדבריו, הוא מדקלם ססמאות אנטישמיות (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף בצהריים (רביעי) בחריפות את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בעקבות דבריו האנטישמיים כי "מדינות אירופה לא היו נגד היהודים רק בשל הדת שלהם, אלא בשל הפעילות החברתית שלהם והנגיעה שלהם בהלוואות, ריביות, בנקים ועוד".

ראש הממשלה נתניהו הגיב ואמר: "אבו מאזן נשא עוד נאום אנטישמי. בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית. אבו מאזן שוב מדקלם את הססמאות האנטישמיות הבזויות ביותר".

לדבריו: "כנראה שמכחיש שואה נשאר מכחיש שואה. אני קורא לקהילה הבינלאומית לגנות את האנטישמיות החמורה של אבו מאזן, שהגיע זמנה לחלוף מן העולם".

מוקדם יותר אמר יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי "‏יצא האנטישמי מהשק. אבו מאזן, אדם קטן ולא רלוונטי, חושף בימיו האחרונים כראש הרשות הפלסטינית מה באמת הוא חושב על מדינת ישראל ועל היהודים. האיש, שמממן משפחות של מחבלים שטבחו וטובחים בנו, יירשם בדפי ההיסטוריה כמכחיש שואה, גזען ומסית, אם בכלל...".

שר החינוך נפתלי בנט אמר: "אבו מאזן ספוג באנטישמיות ובגזענות מכף רגלו ועד ראשו. ‬הוא ממשיך את מסורת קודמיו, המופתי שהיה חבר של היטלר, וערפאת, רב-מרצחים של יהודים. ‬‫הוא מזרים את רעל האנטישמיות במוחות הדור הבא. ‬ את השלום נביא מהשטח, לא דרך רשות מושחתת ואנטישמית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר