המצלמה תיעדה

דרס למוות בגלל סכסוך על 35 שקל • צפו

סכסוך על מחירו של בקבוק וודקה הביא לדריסתו למוות של אדם בן 34. החשוד שנגדו יוגש כתב אישום ניסה לשקר על נסיבות האירוע על מצלמת הדשבורד חשפה הכל (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

סכסוך שהחל בגלל בקבוק וודקה או יותר נכון מחירו של הבקבוק הסתיים בדריסה למוות. שוטרים שהחלו לחקור תאונת דרכים קטלנית בקריית גת לפני כחודש, גילו כי הדריסה הייתה מכוונת. החוקרים הבחינו כי ברכב של הנהג שדרס מותקנת מצלמת דרך. החשוד (31) חשב שהיא אינה תקינה, אך היא פעלה והקליטה את האירוע המזעזע כולו. החומרים שנאספו ישמשו כראיה בתיק החקירה שהתגבש לכתב אישום, שיוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

על פי החקירה, החשוד יחד עם אדם נוסף ביצעו משלוח אלכוהול של בקבוק וודקה. בהגיעם לכתובת ברחוב שדרות לכיש בקריית גת, ניגש לרכב אדם שמכיר את מי שהזמין את הבקבוק ושילם לחשוד 100 שקלים. החשוד לא היה שבע רצון מהסכום ושוחח טלפונית עם מזמין הבקבוק, בטענה כי נקבע ביניהם שהסכום יהיה 135 שקל. לאחר שלא הושגה הסכמה בין השניים, ביקש מזמין הבקבוק מהחשוד שימתין לו במקום והוא יגיע לפגוש אותו.

כעבור זמן קצר נפגשו והתנהלה ביניהם שיחה מחוץ לרכב. בשלב מסוים נכנס החשוד חזרה לרכבו, נסע כמה מטרים לאחור תוך שהוא מקלל ואז החל לנסוע קדימה, סטה ימינה לכיוונו, הגביר מהירות ופגע בו. לאחר מרחק קצר הוא בלם בחוזקה והאיש שנתלה על קדמת הרכב הוטח על הכביש. בשלב זה החל החשוד להימלט מהמקום תוך שהנוסע שהיה עמו ברכב מתרה בו - "אל תעשה שטויות".

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת הנסיבות של מה שנראה להם אז כתאונת פגע וברח, תוך איסוף ממצאים וגביית עדויות. כבר בתחילת החקירה, עדויות שנאספו הצביעו על כך שמדובר באירוע פלילי והפגיעה במנוח אירעה על רקע ויכוח בינו לבין החשוד במעשה.

שעות ספורות לאחר הדריסה הגיע החשוד לתחנת המשטרה בקריית גת ודיווח כי הוא זה שפגע באיש שנדרס. החשוד נעצר בו במקום והועבר לחקירה שבה מסר את גרסתו וסיפר כי האיש ביקש ממנו סיגריה. לטענתו, לאחר שסירב, האיש שלף סכין והחל לאיים עליו. עוד טען החשוד כי בשלב זה הוא נכנס בחזרה לרכבו בכוונה לעזוב את המקום, וסיפר לחוקרים כי האיש נתלה על קדמת הרכב כשהוא החל בנסיעה, וכשהוא בלם את הרכב האיש נפל על גבו. לאחר חקירתו הראשונית הוביל החשוד את החוקרים לרכב שהיה מעורב באירוע, וזה הועבר לתחנת המשטרה. בדיקת המצלמה ברכב הפריכה לגמרי את גרסתו והוכיחה את הסיבה האמתית לרצח.

כתב האישום יוגש כאמור לבית המשפט המחוזי בבאר שבע באמצעות פרקליטות דרום. "חקירה מורכבת ומקצועית של חוקרי משטרת ישראל הביאה לאיסוף ראייתי נגד החשוד במעשה אלים שגבה חיי אדם, ולהגשת כתב אישום חמור", ציינו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר