אחד המחסלים נעצר

תוניסיה: חשפנו את מחסלי מהנדס החמאס

"מבצעי ההתנקשות בחיי א-זווארי, אזרחי בוסניה, זוהו על ידינו. אחד מהם אף נעצר לפני כ-3 שבועות" - כך חשפו היום הרשויות בתוניסיה, שחקרו את ההתנקשות שיוחסה לישראל (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מהנדס החמאס, לצד הרכב שבו חוסל (צילום מסך: מתוך פייסבוק / ynet)

דובר הרשות המשפטית בתוניסיה האחראית על סיכול טרור חשף היום (רביעי), כי אחד מהחשודים בחיסולו של מהנדס המל"טים של חמאס מוחמד א-זווארי, נתפס בקרואטיה לפני שלושה שבועות.

לדבריו, גם חברו לפעולה, תושב בוסניה כמותו, זוהה על ידי גורמי החקירה התוניסאיים, שביקשו מהרשויות בבוסניה להסגירו לידיהם אך נענו בסירוב.

סופיאן א-סוליטי, הדובר, הוסיף ודיווח במסיבת עיתונאים שערך היום, כי מבצעי ההתנקשות בחיי מהנדס המל"טים התוניסאי מוחמד א-זווארי זוהו בעיר ספקס: "החוק בבוסניה מסרב להסגיר אזרחים למדינות אחרות, ולכן הרשויות הבוסניות סירבו להסגיר לנו אותו לתוניסיה", אמר.

כזכור, א-זווארי חוסל בפעולה שיוחסה למוסד הישראלי ב-15 בדצמבר 2016. בשעה שעשה את דרכו למכוניתו, פתח לעברו זוג מחסלים בירי של כ-20 קליעים שפגעו בראשו ובחזהו - עד שמת.

חמאס הודה לאחר מכן באופן רשמי כי א-זווארי היה פעיל ב"עז-א דין אלקאסם", הזרוע הצבאית של ארגון הטרור, ופיקח על פיתוח המל"טים. חמאס אף הבטיח לנקום בישראל על ההתנקשות המוצלחת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר