החליפו מחמאות

יו"ר עליבאבא לנתניהו: "בזכות מנהיגותך, ישראל כל כך שלווה"

ג'ק מא, יו"ר חברת הענק הסינית 'עליבאבא', נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו, והרעיף על ראשו מחמאות מפליגות: "בזכות מנהיגותך המדינה הזאת כל כך מצליחה" • צפו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הפגישה המתוקשרת (צילומים: עומר מירון ובן פרץ, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) בלשכתו שבירושלים עם ג'ק מא, יו"ר 'עליבאבא', חברת המסחר האלקטרוני הסינית.

בפגישתם אמר נתניהו למא: "נפלא לקבל את פניך בישראל. אתם יכולים לבוא לכאן לעתים כמה שיותר קרובות. למעשה, אתם יכולים להישאר כאן. אני זוכר את פגישתנו בדאבוס ובבייג'ין, ועכשיו יש לנו פגישה נוספת בירושלים, בישראל".

"יש כאן הזדמנויות מדהימות", הוסיף ראש הממשלה. "הדבר החשוב ביותר, הוא שיש כאן שילוב של החוש העסקי המצוין שלך והטכנולוגיה שלך - יחד עם הטכנולוגיה שלנו ויחד עם החדשנות. חדשנות היא המפתח. אתה מנהיג מצליח מאוד בעסק מאוד תחרותי ובעולם מאוד תחרותי. העולם שייך לאלה שמחדשים, וישראל היא אומת החדשנות".

יו"ר עליבאבא החמיא בחזרה: "אני חושב שבזכות מנהיגותך, אנחנו מגלים שהמדינה הזאת היא כל כך הרבה יותר שלווה ממה שחשבנו. גם הכלכלה חזקה, וגם הביטחון. כל הדברים הללו מעצימים את ההערכה שלנו כלפי מה שאתה עושה עבור המדינה הזאת".

מא אף ציין כי הוא מבקר בימים אלה בישראל בליווי 28 נשיאים צעירים של קבוצת עליבאבא, וכי הוא מתרשם מההזדמנויות העסקיות שנמצאות בארץ: "אנחנו מקבלים הרבה בקשות, אנחנו רואים הרבה מאוד אנשים וביומיים הקרובים נהיה מאוד עסוקים", אמר.

יצוין, כי זוהי הפעם השלישית שנתניהו ומא נפגשים. הפעמים הקודמות היו בעת ביקור ראש הממשלה בדאבוס, בינואר 2016, ובמהלך ביקורו בסין במרץ 2017, אז הזמין נתניהו את מא לביקור בישראל.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר