הקרב על אלעד

סוער ב'דגל התורה': ראשי הישיבות יביעו תמיכה בפרוש?

גורמים שונים ב'דגל התורה' פועלים כדי להוציא מכתב תמיכה מראשי ישיבות בישראל פרוש לראשות העיר אלעד - עוד בטרם הוכרע הדבר בדרג הפוליטי של המפלגה. האם הם יצליחו? (חדשות, בארץ)

ישראל פרוש (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

סוער ב'דגל התורה': עוד בטרם התקבלה הכרעת הדרג הפוליטי בשאלת ראשות העיר אלעד, גורמים בלתי אחראים במפלגה מנסים להוביל הכרעה מעל הראש של הוועדה המוניציפאלית ופועלים להוציא מכתב תמיכה בראש העיר ישראל פרוש, כך נודע ל'כיכר השבת'.

לכל ברור כי ראשות העיר אלעד שייכת על פי סיכומים חתומים בין הצדדים ל'דגל התורה', ראש העיר המכהן ישראל פרוש אמר זאת אף בקולו בראיון חג שהעניק ל'כיכר השבת'. בדבריו אמר כי גדולי ישראל הליטאים יחליטו האם הוא ימשיך לקדנציה נוספת.

ל'כיכר השבת' נודע כי בטרם התיישבה הוועדה המוניציפאלית של התנועה לדון על העיר אלעד, בשאלה האם להציב מועמד מטעמם לראשות העיר או שמא לתמוך במועמד ש"ס, גורמים בתנועה מנסים להוביל להכרעה מוקדמת שתשאיר את פרוש באלעד לקדנציה נוספת.

מהפרטים שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי אותם גורמים פועלים כדי להחתים ראשי ישיבות לתמיכה בפרוש ובכך לנסות ולקבע את מועמדותו.

יוזכר כי בקדנציה האחרונה הצליח פרוש ליצור קשר טוב עם ביתו של מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן זצ"ל זאת בעיקר בשל היחס הראוי שהעניק לישיבת "תורה בתפארתה", ישיבתו של מרן הרב שטיינמן זצ"ל.

בנוסף, 'שלומי אמונים' פעלו ליישומו של החוק הנורבגי ביהדות התורה בהתפטרות סגן השר מאיר פרוש מחברותו בכנסת על מנת לאפשר את כניסתו של יעקב אשר, לו קשר הדוק עם שרוליק פרוש, כח"כ נוסף ב'יהדות התורה'.

גורמים פוליטיים בעיר אומרים ל'כיכר השבת' כי "קשה להאמין שגורמים הפועלים כביכול תחת מטריית דגל התורה יחצו קוים אדומים ויפעלו ללא תיאום והכרעה בבתי גדולי הדור.

"התנועה הוקמה על הציות לגדולי הדור וכך ראוי שתמשיך להתנהל. לא ייתכן שעסקנים וגורמים אינטרסנטים יפעלו לקבוע עובדות תוך עקיפה של הכרעה רשמית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר