מביש ומקומם

ירושלים: כך הפקחים ארבו לחלק דוחות בל"ג בעומר

משפחות שחגגו את ל"ג בעומר בהדלקת מדורות בשכונת פסגת זאב בירושלים הופתעו כאשר פקחי העירייה ארבו ברכבם לחוגגים בכדי לתת דו"חות - במקום להזהירם (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הפקחים בסמוך למדורת ל"ג בעומר, אמש (צילום: כיכר השבת)

כמידי שנה, עם ישראל חגג אמש (רביעי) את הילולת התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, כשבני המשפחות התכנסו לשירה וריקודים סביב המדורות לכבודו של רשב"י.

אך בעיריית ירושלים כנראה יש מי שמחפש להרוס את שמחת החג ולחלק דוחו"ת כספיים לתושבי העיר.

משפחות שחגגו את הילולת רשב"י בשכונת פסגת זאב בעיר הופתעו לגלות כאשר לפתע הגיע רכב עם פקחי העירייה והמתין למעלה מעשרים דקות כשהוא צופה ומצלם את המשתתפים בשמחה. לאחר דקות ארוכות ירד פקח מרכב העירייה וביקש פרטים מזהים מאחד האזרחים ובמקביל הזעיק למקום משטרה.

הפקח איים על האזרח החרדי כי ישלח לביתו דו"ח כספי. העבירה: הבערת אש על האספלט. כאשר האזרחים בשטח התקוממו מדוע הפקח ביקש להעניק דו"ח לאזרח בודד בזמן שיש בחנייה מדורות רבות נוספות, הגיב: "ראיתי אותו איך הוא זה שהבעיר את האש".

מה שקומם את המשתתפים היא העובדה שהפקחים המתינו ברכב דקות ארוכות כשהם מבינים שבעוד רגעים משפחה נוספת תבעיר את המדורה, אך במקום לרדת ולהזהיר את האזרח שמדובר בעבירה על חוק העזר עירוני הם בחרו להמתין ברכב ולארוב לו בכדי להעניק לו את הדו"ח כספי.

"זה פשוט מקומם", סיפר אזרח שנכח במקום, "מישהו בעירייה בחר להרוס לירושלמים את החגיגה, איפה ניר ברקת שיעשה פה סדר? המטרה להעניק דו"חות לאזרחים? מדוע הפקח לא ירד להזהיר? אפילו השוטר שנכח במקום לא הבין למה הוא לא ירד להזהיר קודם העברת האש" .

אזרח אחר הוסיף: "במקום שהפקחים ימתינו לקיצוניים שמידי יום הורסים את האספלט בשכונות החרדיות בהבערת פחי אשפה, הם בוחרים לבוא לחניות בכדי להרוס למשפחות הירושלמיות את חגיגות ל"ג בעומר. שיתביישו".

כתב "כיכר השבת" ישי כהן שנכח במקום יחד עם בני משפחתו הוסיף: "לא פחות מקומם היה כאשר האזרח ביקש מהפקח את הפרטים שלו והוא סרב, השוטר אמר לו שהפקח צריך לתת לו פרטים אבל פשוט הוא התעלם. כשאני ראיתי את כל המהומה מהצד, ניגשתי לפקח ואמרתי לו שאני רוצה את השם שלו כדי להתלונן על מה שאירע, הוא הבין שאני עיתונאי, ופשוט נכנס לרכב ונמלט מהחניון. התנהלות מבישה".

תגובת העירייה: "התקבלה תלונה בפיקוח העירוני על הבערת מדורות על-גבי אספלט בשכונת פסגת זאב - רחוב הסייר. פקח שהגיע למקום התריע בפני האזרחים לכבות את המדורה ובמידה ולא יעשו יקבלו קנס על גרימת נזק. האזרחים נענו, כיבו את המדורה בעזרת מים ופינו את העצים לצד הדרך. יש לציין כי הפקח הפעיל שיקול דעת ופעל באחריות רבה, דבר שמנע נזק וונדליזם לאספלט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר