בנוכחות טראמפ

גם בבית הלבן ציינו את ל"ג בעומר: "אהבה להשם" • צפו

בנוכחות "נציגי כל הדתות", ובטקס מיוחד בהשתתפות נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ובכירי ממשלו, הוזכרו בבית הלבן מעלותיו המיוחדות של יום ל"ג בעומר שצוין בכל רחבי העולם היהודי (בעולם)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: אתר הבית הלבן)

בבית הלבן ציינו היום (חמישי), כמדי שנה, את 'היום הלאומי לחופש, תפילה ואמונה בבורא עולם' הנערך מדי שנה בארה"ב, ובטקס מיוחד נישאה תפילה בה הוזכר ל"ג בעומר.

מדי שנה מוזמנים לטקס זה, שנוסד על ידי הקונגרס לפני כ-300 שנה כדי "לפנות לאלוקים בתפילה", נציגים מכל הדתות הנושאים בו תפילה לה', ולשלום האנשים והמדינה.

מי שייצג השנה את העם היהודי הוא הרב לוי שמטוב, שליח חב"ד לוושינגטון ולבית הלבן. בדבריו, בנוכחות נשיא ארה"ב טראמפ ובכירי הממשל, הרחיב הרב שמטוב על מעלת התפילה בעם היהודי כמאחדת ומקרבת בין בני האדם וכקשר ישיר לבורא עולם.

"אנחנו חוגגים היום, בעם היהודי", אמר הרב, "את יום 'ל"ג בעומר', יום בו נפטר רשב"י - שהביא לעולם אהבה לאלוקים, משמעות לחיים והשפיע עלינו להרבות כבוד הדדי בעולם בו אנו חיים".

הנציג היהודי המשיך: "התפילה היא דבר חשוב מאוד. יש לה יש כח רב עוצמה, כזה שגם ילדים יכולים להתפלל. אולי יותר נכון לומר, במיוחד ילדים. רבי שמעון בר יוחאי, שהיום מציינים את יום פטירתו, היה סמל לאהבה לבורא עולם ומגדלור של שלום וכבוד הדדי לבני האדם".

את דבריו הוא סיים בתפילה לשלום העולם: "ריבונו של עולם, תן לנו כוח להמשיך לעבוד אותך היום - ובכל יום. ויהי רצון, שיבוא היום שלו כולנו מצפים, היום של ביאת משיח צדקנו. אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר