הקיצונים הפגינו

תחנת משטרה בעיר חרדית? "היה לא תהיה"

מול ביתו של ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן התייצבה לאחרונה משמרת מחאה של חרדים קיצונים שטענו בתוקף כי פתיחת נקודת משטרה בעיר היא סכנה ממשית לצביונה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

חרדים קיצונים מתנגדים בתוקף להקמת נקודת משטרה קהילתית בעיר מודיעין עילית, שנפתחה בעת האחרונה סמוך למשרד הפנים במרכז המסחרי 'חזון דוד' בעיר.

כעת הם מאיימים להחריף את המאבק ולהפגין במקום באופן סדרתי, ואתמול (רביעי) הגיעו כמה מהם להפגין מול ביתו של ראש העיר יעקב גוטרמן ברחוב נודע ביהודה בעיר, ואף השליכו נגדו פשקווילים סמוך לביתו.

בעבר הרחוק דובר על הצורך בהקמת מרכז השיטור, בשל ריבוי תלונות ואירועים חריגים אשר הצריכו הקמת נקודה שכזו בעיר החרדית, ואכן לפני מספר חודשים נפתח כאמור מרכז השיטור הקהילתי הנותן מענה פרטני לתושבים ותלונותיהם.

בעבר כבר נערכו מספר הפגנות נגד נקודת המשטרה, אלא שבתקופה האחרונה גילו תושבי האזור גם את הפשקווילים רבים שהופצו סביב תחנת המשטרה, בהם מאיימים הקיצוניים להחריף את המאבק.

בתוך כך, תחנת מרחב דן של המשטרה מחליפה מיקום - ונכנסת פנימה, אל תוככי העיר בני ברק.

בעוד שבוע בדיוק, "המבנה בכתובת זבוטינסקי 122 רמת גן, ייסגר לצורך שיפוצים ולא יתקיים בו שירות קבלת תלונות או כל שירות אחר", ומרחב דן ייכנס כאמור למשכנו החדש ברחוב הקישון 10 בני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר