נאום האנטישמיות

אבו מאזן: "אני מתנצל בפני העם היהודי"

אחרי שספג ביקורת מכל מנהיגי העולם, פרסם הצהריים יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התנצלות על דבריו האנטישמיים כנגד העם היהודי: "לבני הדת היהודית, אני מתנצל בפניהם" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אבו מאזן. מתנצל (צילום: פלאש 90)

אחרי שספג ביקורת מכל רחבי העולם, פרסם הצהריים (שישי) יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התנצלות על דבריו האנטישמיים כנגד העם היהודי: "

כזכור, במהלך נאם שנשא השבוע טען המנהיג הערבי: "מדינות אירופה לא היו נגד היהודים רק בשל הדת שלהם, אלא בשל הפעילות החברתית שלהם והנגיעה שלהם בהלוואות, ריביות, בנקים ועוד".

בהודעת ההתנצלות שפרסם הצהריים כתב אבו מאזן: "אם מי שנפגע מדבריי, במיוחד לבני הדת היהודית, אני מתנצל בפניהם. אני רוצה להבהיר שלא הייתה לי כוונה כזו ואני שב על עמדתי המכבדת כלפי הדת היהודית כמו גם כל דת אחרת.

"השואה הייתה הפשע האכזרי ביותר באנושות ואני מגנה זאת. אני מביע את תנחומיי בפני הקורבנות. הרשות הפלסטינית מגנה אנטישמיות בכל דרך ואנחנו שבים ומביעים את מחויבותינו כלפי פתרון שתי המדינות".

שר הביטחון אביגדור ליברמן דחה את ההתנצלות ואמר. "אבו מאזן הוא מכחיש שואה עלוב, שכתב דוקטורט על הכחשת שואה ולאחר מכן גם פרסם ספר על הכחשת שואה. כך יש להתייחס אליו. התנצלותו לא מתקבלת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר