אחרי המעצר המתוקשר

המשטרה: נסגר התיק נגד חבר המועצה החרדי ישעיהו ארנרייך

אחרי מעצר מתוקשר וחקירה שנמשכה כשנתיים, הבוקר הודיעה המשטרה לחבר מועצת העיר בית שמש ישעיהו ארנרייך כי התיק נגדו בחשד להטיית מכרזים נסגר (משטרה)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
ישעיהו ארנרייך (צילום: יעקב לדרמן)

המשטרה הודיעה אתמול (שישי) לישעיהו ארנרייך, חבר מועצת העיר בבית שמש וממונה תיק חינוך, על סגירת התיק נגדו בפרשת החשד להטיית מכרזים במערך ההסעות בעיר, בשל חוסר ראיות.

נגד ארנרייך ומאיר רוזנברג, בעלי חברת 'פסגות שרותי הסעים' נפתחה חקירה לפני כשנתיים בחשד להטיית מכרזים בהסעות למערך החינוך בעיר.

המשטרה פשטה על משרדי העירייה ועל משרדי חברת ההסעות ולקחה משם מסמכים וראיות לעבירה שבוצעה לכאורה. במשך תקופה ארוכה התנהלה החקירה במחלק ההונאה במשטרת ישראל ולאחר גביית עדויות וראיות העבירה המשטרה את הממצאים לפרקליטות ירושלים.

בערב שבת שלחה המשטרה הודעה רשמית על סגירת התיק בעניינם בשל "חוסר ראיות המספיקות להעמיד לדין". רבים מתושבי העיר הביעו שמחה על סגירת התיק שלטענתם 'נתפר עליו' ללא כל צדק.

בהודעת המשטרה נאמר: "הננו להודיעך כי החקירה שנפתחה בתאריך 19.9.16 בגין חשד לביצוע עבירה לא נמצאו ראיות מספיקות להעמדתך לדין". התיק נסגר בפרקליטות מחוז ירושלים.

בסביבתו של ארנרייך סיפרו ל"כיכר השבת" כי קיבלו בסיפוק את הודעת המשטרה על סגירת התיק: "כפי שצפינו מראש, מדובר בפרשה שלארנרייך לא היה כל קשר אליה ושמו שורבב בה ללא שום בסיס. לשמחתנו תיק החקירה נסגר והעניין מאחוריו ברוך השם" . הרב ארנרייך ממשיך הלאה בפעילותו למען ילדי העיר בית שמש במסגרת תיק החינוך עליו הוא ממונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר