זעזוע

בית שמש: ארון הקודש חולל, הפרוכת הושחתה

אלמונים פרצו בליל שבת לבית הכנסת של חסידות 'סדיגורה' ברמת בית שמש ג' וחיללו את ארון הקודש שנזרק על הרצפה יחד עם ספרי התורה. עם צאת השבת הוזעקו חוקרי מז"פ (חרדים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
חוקר מז"פ בבית הכנסת (צילום: באדיבות המצלם)

הלם וזעזוע: מתפללי בית הכנסת בחסידות 'סדיגורה' ברמת בית שמש ג' נדהמו לגלות בשעת לילה מוקדמת בליל שבת כי בית הכנסת נפרץ ונעשה ניסיון לגניבת הארון קודש ובו שני ספרי תורה.

סמוך לשעה 23:00 בליל שבת, הבחינו תושבי השכונה בשני דמויות חשודות שמסתובבות באזור בית הכנסת. חשדם עלה מיד, והם חשו למקום בכדי להבריח אותם. כשנכנסו לבית כנסת נדהמו לגלות את המקום כשהוא בוזז. ארון הקודש ובו שני ספרי תורה זרוק על הרצפה בביזיון, הפרוכת קרועה ומושחתת, וכל החדר בבלגן.

משה, תושב השכונה סיפר ל"כיכר השבת": "אנחנו פשוט מזועזעים. זה כבר לא פריצות לבתים שאיכשהו אנחנו התרגלנו, מדובר פה בבית כנסת. להיכנס למקום קדוש ולחלל אותו?! פשוט מזועזעים".

תושבי השכונה שהבחינו במתרחש, חשו למקום והבריחו את הגנבים לואדי הסמוך ובינתיים חיכו כשעתיים עד שרכב הסיור של המשטרה יעבור במקום.

במוצאי שבת הגיע למקום ניידת מז"פ של משטרת ישראל שלקחה טביעות אצבע וממצאים מהבית כנסת.

"ללא ערנותם של תושבי השכונה" אומר אחד הגבאים ל"כיכר השבת". "כנראה ששני ספרי התורה היו נגנבים. אפילו ניידת הסיור שעברה במקום לא שמה לב למתרחש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר