צפו בתיעוד

אישום: גנב בושם, נמלט ודרס מתנדב במדים

כתב אישום הוגש כנגד תושב נתניה שגנב בושם מחנות בראשל"צ, ולאחר שהמשטרה הוזעקה, פגע בניידת משטרה ודרס מתנדב במדים ופצע אותו באורח בינוני (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בתום חקירת משטרת ישראל, הוגש בשבוע שעבר כתב אישום, באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, כנגד תושב נתניה בן 47, בגין דריסה של מתנדב משטרה במדים, גניבה ועבירות נוספות.

מכתב האישום עולה כי בסוף החודש שעבר, גנב הנאשם בושם מחנות למוצרי פארם ברחוב המכבים בראשון לציון. המאבטח בחנות שהבחין בו, קרא לו לעצור אך הוא בתגובה נמלט לעבר רכבו שחנה בסמוך.

המאבטח שהבחין בניידת משטרה, ובה שני מתנדבים במדים, דיווח למתנדבים על המקרה ואלו הגיעו לכיוון רכבו של החשוד וחסמו אותו עם הניידת.

המתנדבים קראו לנאשם לעצור וניסו לפתוח את דלת רכבו, אך הוא לא נענה לקריאותיהם, התניע את רכבו ונסע במהירות לאחור, פגע בעוצמה בניידת המשטרה ובהמשך ביצע פניית פרסה חדה ופגע בעוצמה באחד המתנדבים.

כתוצאה מכך הוטח המתנדב על הכביש, והנאשם המשיך בנסיעתו תוך שהוא דורס את המתנדב, גורר אותו מתחת לרכב לאורך מספר מטרים ונמלט מהמקום.

המתנדב פונה לבית החולים אסף הרופא כשהוא פצוע באורח בינוני. פעילות חקירתית ומבצעית הביאה לאיתורו ולמעצרו של הנאשם בסמוך לביתו בנתניה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ, ובשבוע שעבר כאמור הגישה הפרקליטות כתב אישום בעניינו הכולל בקשה לחילוט רכבו, וכן בקשה לעצרו ולפסול את רישיונו עד לתום ההליכים בגין גניבה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, חבלה של ממש, נהיגת רכב בדרך נמהרת והפקרה לאחר פגיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר