הריגת המחבלים הבכירים

מנהיג חמאס מבטיח: "נחזיר מכות לאויב"

במשך שעה ארוכה בערה זירת הפיצוץ בדיר אל בלח, בה מצאו את מותם שישה מחבלים מהחמאס - שמצידו כמובן מיהר להאשים את ישראל. כעת מתברר שמדובר בבכירים מתחום המודיעין (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ששת ההרוגים (צילום: מתוך פייסבוק)

רוב ההרוגים בפיצוץ אמש בדיר אל בלח שברצועת עזה, נמנו על יחידת הקשר של הזרוע הצבאית, חלקם בעלי תפקידים בכירים, שתפקידם היה לעקוב אחרי ישראל ולהשיג מידע מודיעיני.

מנגנוני הביטחון של חמאס סגרו את אזור הפיצוץ המסתורי ואסרו על כלי תקשורת ברצועה לפרסם פרטים לגביו.

בשעה זו נערכות הלוויותיהם של ששת ההרוגים, שנפתחו בדבריו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, שאמר: "הם פעלו יומם וליל כדי לסכל פעולות ביטחוניות מודיעיניות של האויב שרבים מהאנשים לא יודעים עליהן".

"דמם של ההרוגים יקר עבור חמאס, העם הפלסטיני ופלגיו. נחזיר מכות לאויב; נסלק את החוב באמצעות מכות וחבטות, עד שנגיע לרגע בו נרים את דגלי הניצחון והשחרור על אדמות פלסטין", הוסיף הנייה.

דיר אל בלח, רגעים ספורים לאחר הפיצוץ - ושעה לאחר מכן (צילום: מתוך פייסבוק)

בחמאס מאשימים את ישראל, ולדברי גורמים בזרוע הצבאית של חמאס, בתוך מערכת שהיתה ברשות אנשיהם, היה מנגנון מלכוד אוטומטי שישראל הכינה מבעוד מועד. "התשלום על הפשע הזה עוד יגיע - והתוצאות יהיו כואבות. ישראל תשלם על כך מחיר יקר, זה בלתי נמנע", נמסר בהודעה רשמית מ'עז א-דין אל קסאם'.

שמות ההרוגים, לפי לפי משרד הבריאות בעזה, הם טאהר שאהין בן 29, ויסאם אבו מחרוק בן 37, מוסא סלמאן בן 30, מחמוד אל-אוסתאז בן 34, מחמוד אל-טואשי בן 27, ומחמוד אל-קישאוי בן 27.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר