פרסום ראשון

חוק בתי הדין תקוע: ח"כ גפני נפגש עם שקד

יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני נפגש הצהריים עם שרת המשפטים איילת שקד, בניסיון לקדם את חוק בתי הדין שנתקע לאחר שבמפלגת 'ישראל ביתנו' הטילו עליו ווטו (פוליטי, חרדי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני והשרה איילת שקד (באדיבות המצלם)

חוק בתי הדין, אחד מחוקי הדגל של יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, תקוע זה מספר חודשים. כל ניסיון לקדמו עלה בתוהו. סיעת 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן הצהירה שתתקע את קידומו בוועדת חוק חוקה ומשפט - ואכן כך נעשה.

ל"כיכר השבת" נודע כי עם פתיחת כנס הקיץ של הכנסת החל ח"כ גפני בניסיונות להגיע להסכמות עם 'כולנו' ו'הבית היהודי' בכדי להגיע להבנות ולקדם את הצעת החוק שתאפשר לבתי הדין הרבניים לדון בבוררות.

הצהריים (שני), במהלך דיוני ועדת הכספים יצאה הוועדה להפסקה של למעלה משעה, גפני מיהר לחדרה של שרת המשפטים איילת שקד ונועד עמה במשך דקות ארוכות בכדי לנסות ולהגיע להבנות שיקדמו את החוק.

כזכור, במהלך כנס החורף של הכנסת,התקיים דיון בוועדת חוקה בנושא החוק, שם הודיע ח"כ עודד פורר: "אני מבקש בשם כל סיעת ישראל ביתנו, לא להתקדם בחקיקה הזו, לא להצביע עליה, היא מנוגדת להסכמים הקואליציוניים איתנו, זו שבירה של הסטטוס קוו, אני מבקש ממך לא להעלות את הנושא הזה להצבעה".

יצוין, כי מדובר בהצעת חוק שיזם הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף וספג בנושא ביקורת מצד נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק, שטען כי מדובר בחוק מסוכן. "מוזר לאן נעלמו ח"כי ש"ס, למה דגל פועלת לבדה", העיר גורם בסיעה הליטאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר