צפו בתיעוד

עוצמתי: גלריה מרהיבה מזיכרונות התופת

יומן מצולם מטלטל: מיידנק, ציונם של האדמו"ר מקוצק והחוזה מלובלין זי"ע וישיבת חכמי לובלין • היום השני למסע השואה הייחודי בפולין, של קרן 'רק התחלנו' ומכון 'שם עולם' (ברנז'ה)

(צילום: אמן הצילום עזרא לנדאו)

ממשיכים במסע: שורת אישים חרדים בכירים, נציגי ציבור ועיתונאים, יצאה בתחילת השבוע למסע שואה ייחודי ויוצא דופן בפולין, במסגרת קבוצה שאורגנה ע"י קרן 'רק התחלנו' ומכון השואה 'שם עולם', תחת השם "אמונתך בלילות".

מטרת המסע הינה, הכרת מאורעות השואה מהזווית היהודית - רוחנית, ובעיקר הנחלת הידיעה החשובה כי השואה איננה רק סיפור של השמדה, סבל ועינוי, אלא בעיקר סיפור על עוצמות נפש יהודיות בלתי נדלות, היכולות וחייבות למלא את דפי ההיסטוריה, ולהנחילה כך לדורות הבאים.

את המסע יזמה ומארגנת קרן 'רק התחלנו' בראשה עומדת עו"ד עומר ינקלביץ, שמטרתה קידום מיזמים חברתיים בציבור החרדי (כמו מיזם 'אמנות ואמונה' ועוד), הקרן חברה למכון 'שם עולם' בראשותו של מומחה השואה וההיסטוריון הרב אברהם קריגר. יחד הם מפיקים את המסע הייחודי לפולין.

למסע מתלווים אמן הצילום הבינלאומי עזרא לנדאו, שמתעד באופן אמנותי ומטלטל את המראות, וכן החזן דובל'ה הלר, שמעלה את עוצמות הרגש וסוחט דמעות מהמשתתפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר