צפו בתיעוד

אישום: שדדו סניף דואר בבאר שבע ונלכדו

כתבי אישום כנגד שלושה חשודים, תושבי באר שבע, אשר עפ"י החשד ביצעו שוד מזוין בסניף דואר בשכונת רמות בו שדדו מהמקום כ-20 אלף שקל באיומי אקדח (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בתאריך 28.3.18 בשעת בוקר התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות שוד מזוין בסניף דואר ברחוב נחום שריג בעיר באר שבע. מתחקור של שוטרים שהגיעו למקום עלה כי אל הסניף נכנסו שני חשודים צעירים חמושים באקדח ובסכין ועל פניהם כובעי גרב שחורים. לאחר שקיבלו לידיהם, תוך איומים על עובדות המקום, סכום כסף בסך כ-20,000 שקלים, נמלטו.

זמן קצר לאחר אירוע השוד התקבלה שיחת טלפון במשטרה מאזרח ערני שהבחין בשני חשודים המפרקים לוחיות זיהוי מרכב בו נסעו ומשליכים לוחיות אלו אל פח אשפה סמוך, ומרכיבים במקומן לוחיות אחרות. שוטרים אשר פגשו במודיע איתרו את הלוחיות שהוחלפו והושלכו אל פח האשפה.

מהלך החקירה, תוך הסתייעות בחוקרי זירת עבירה מחטיבת הזיהוי הפלילי, עלה החשד כי מי שעשו שימוש ברכב הינם שני תושבי באר שבע בני 35 ו-25 אשר עפ"י החשד עשו שימוש ברכב מושכר לביצוע השוד. עוד עלה, בחקירה מקבילה, כי שני כי החשודים מעורבים בהעברת כלי רכב אל שטחי הרשות באיו"ש במהלך חודש מרץ 2018.

בתאריך 23.4.18 נעצרים שני החשודים וחשוד נוסף קטין בן 17 תושב באר שבע אף הוא.

מלבד החשד לביצוע שוד סניף הדואר והעברת רכבים גנובים לשטחי הרש"פ, העצורים נחשדים, כי יום קודם לכן תכנונו לבצע שוד נוסף של אותו הסניף, ולאחר שזה לא צלח, ניסו לשדוד אזרח שיצא מסניף הדואר תוך שהם עוקבים אחר רכבו ויוצאים לעברו עם אקדח.

עם מעצרם, בחיפוש שבוצע ברכבו של אחד החשודים אותרו תיק ובו אקדח, כובע, כפפות ובנדנה.

בתצפית של צוות בילוש על ביתו של אחד החשודים, הבחינו כי זה יצא את ביתו אל החצר מיד לאחר שנודע לו כי חברו נעצר על ידי השוטרים, וזרק בגינה בגדים אל תוך מקום מסתור. בדיקה לאחר מעצרו מגלה כי על פי החשד מדובר בבגדים עמם היה לבוש בעת השוד המיוחס לו.

עם התפתחות החקירה, שני בעלי כלי הרכב שנגנבו בחודש מרץ והועברו לשטחים זומנו לחקירה באזהרה בה הודו השניים כי הם מסרו את מפתחות כלי הרכב לידיו של אחד החשודים וזאת במטרה לקבל את כספי הביטוח.

כאמור, חומרי החקירה המורכבת והמדויקת שערכו חוקרי המשטרה, הביאו לגיבוש תשתית מבוססת ראייתית כנגד החשודים בביצוע שוד סניף הדואר, ניסיון ביצוע שוד בכביש עוקף רמות ובעבירות פשע נוספות.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ועם תם מלאכת החקירה המורכבת תוך הסתייעות בממצאים שנאספו בידי חוקרי זירת עבירה מחטיבת הזיהוי הפלילי במשטרת ישראל, צפוי להיות מוגש כנגדם כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר