מהפך ביחסים

"אל תחזרו על הטעות הזו": החנינה של קים

"אנו מעניקים חנינה לשלושה אסירים אמריקנים. עליך לדאוג לכך שהם לא ישובו על טעות זו פעם נוספת" נכתב במכתב החנינה של צפון קוריאה לעצורים האמריקנים. כך זה התנהל (חדשות, בעולם)

שליט צפון קוריאה עם פומפאו (צילום: סוכנות הידיעות של צפון קוריאה)

שלושת האזרחים האמריקניים שהיו עצורים בצפון קוריאה, שוחררו אמש (רביעי) לחופשי. מצבם טוב וכי הם עושים את דרכם חזרה לארה"ב בליווי שר החוץ האמריקני מייק פומפאו - כך הודיע הנשיא טראמפ. פומפאו נסע לצפון קוריאה בכדי להבטיח את שחרורם של השלושה לפני פגישת טראמפ ושליט צפון קוריאה.

"ביחס למה שעברו, מצב הבריאות שלהם טוב" אמר שר החוץ האמריקני לעיתונאים. השלושה, קים דונג-צ'ול, קים סאנג-דוק, וקים האק-סונג הועברו ליפן, משם הוטסו לארה"ב. השלושה ינחתו בבסיס הצבאי האמריקני סנט אנדרוז וייפגשו שם את הנשיא טראמפ.

כך התנהל השחרור: נציג של השלטון הקוריאני הגיע למלון בו שהה שר החוץ של ארה"ב, והודיע כי שליט הצפון החליט להעניק חנינה לשלושת העצורים שהורשעו בריגול ובפעילות עויינת. "אנו מעניקים חנינה לשלושה אסירים אמריקנים. עליך לדאוג לכך שהם לא ישובו על טעות זו פעם נוספת" נכתב במכתב החנינה. רופא אמריקני שהתלווה לשר החוץ הועבר לאחר מכן למלון אחר, שם שהו האסירים, ובדק אותם לפני העברתם לשדה התעופה.

לאחר שחרור השלושה, פםרסמה משפחתו של אחד העצורים המשוחררים הודעת תודה לארה"ב: "אנחנו אסירי תודה על שחרורו של טוני ושל שאר האסירים. מודים לכל המעורבים בהחזרתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר