מתקפה אווירית

אריה דרעי: "לא נאפשר לאיראן להתבסס בסוריה"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, החרדי היחיד בקבינט הביטחוני, אומר הבוקר כי ישראל אינה רוצה מלחמה, ומדגיש: "אנחנו לא נאפשר לאיראן להתבסס בסוריה ולאיים על ישראל" (ביטחון)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: מארק ישראל סלם / פול)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי, הנציג החרדי בקבינט המדיני ביטחוני, התייחס הבוקר (חמישי) לתקיפה האווירית של ישראל על עשרות מטרות איראן בסוריה ואמר כי ישראל לא תאפשר התבססות של איראן בסוריה.

לדברי דרעי: "ישראל לא רוצה מלחמה, לא ששה אלי קרב, אבל לא נאפשר לאיראן להתבסס בסוריה, לסכן ולאיים על ישראל ועל אזרחיה". דרעי הוסיף: "לא ניתן לאיראנים לגדל עוד נסראללה בסוריה שיאיים עלינו".

חבר הקבינט יובל שטייניץ התבטא: "מתקפת הטילים האיראנית ממחישה בצורה הטובה ביותר מדוע חייבת ישראל למנוע את המשך ההתבוססות הצבאית האיראנית בסוריה".

לדבריו: "תגובת צה"ל מעבירה לשליטי איראן וסוריה מסר ברור: ישראל עומדת מאחורי הקווים האדומים שלה. על האיראנים והסורים להבין שעליהם לחדול מהתהליך של בניית מערך צבאי איראני בסוריה".

חבר הקבינט השר גלעד ארדן הוסיף: "ישראל לא תהסס לפעול נגד הכוחות האיראניים בסוריה, ולא תגלה סלחנות נגד כל ניסיון לתקוף את תושבי הצפון.

"לא ניתן למשטר הדתי והקיצוני בטהרן לבנות בסוריה כוח צבאי שיהווה איום על אזרחי ישראל. אנחנו רואים במשטר הסורי אחראי לכל המתרחש על אדמתו".

יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין אמר: "ישראל העבירה הלילה לאיראן ואוייביה מסר ברור: כללי המשחק השתנו. לא נסבול שום איום על בטחון אזרחנו ולא נשלים עם התבססות של כוחות איראנים עוינים במרחק קצר מיישובי הגבול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר