מחר: הילולת האדמו"ר רבי שלמה מזוועהיל זצוק"ל

החל מהצהריים ומחר צפויים המונים לעלות לציונו של האדמו"ר רבי שלמה מזוועהיל זיע"א ולהשתטח לרגל יום היארצייט ה-73 של האדמו"ר שחל מחר, כ"ו באייר (חדשות)

האדמו"ר זצ"ל (ארכיון)

החל מהצהריים (חמישי) ומחר צפויים המונים לעלות לציונו של האדמו"ר רבי שלמה מזוועהיל זיע"א, כדי להעתיר בתפילות ותחנונים לישועת הכלל והפרט לרגל יום היארצייט ה-73 של האדמו"ר שחל מחר, כ"ו באייר.

"הפשטות והענוותנות אשר אפיינה את הרבי זצ"ל, חברו להן יחד עם גודל צדקותו וכח ברכותיו וישועותיו אשר נפוצו על פני תבל כולה", מספרים אלו שזכו לפקוד את מעונו של רבי שלומק'ה.

"אנו מצפים להגעת רבבות יהודים כמידי שנה בשנה, ולכך העמדנו שירותים נרחבים אשר יקלו על העולים הן בתחבורה ובאבטחת העולים. גם בציון עצמו הוכשר השטח הסמוך לציון הקדוש באופן שיקל על המתפללים לעמוד ולהעתיר בתפילה תחת שמשיה ומתן מענה לצורכי הציבור, הכוללים שירותים וברזייה למי שתיה'' מציינים בזוועהיל.

'אגד' תתגבר את קוויה ותעמיד החל מהשעה 19:00 את קו 51 בתדירות של כל 15 דקות עד שעה 23:30, וביום שישי משעה 07:00 בתדירות של כל 30 דקות עד שעה 11:00. בשאר שעות היום יעלו למקום מתפללים בשירות הסעות פרטיות.

כוחות המשטרה וההצלה נערכו גם כן לקראת העלייה ההמונית להר הזיתים, תוך מתן בטחון לציבור הפוקד את הציון. "למרות המצב הביטחוני בתקופה האחרונה אנו מקווים שהמוני בית ישראל מכל העדות והחוגים החפצים להגיע לציונו הקדוש יוכלו לעשות זאת השנה בבטחה בעז"ה ולהגיע לשפוך צקון לחשם על ישועת הפרט והכלל ולזכות לניסים וישועות כפי שראו אלפים רבים לאורך כל השנים, מאז ימי חיותו ועד ימינו אנו'' אמרו בחסידות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר