התיעוד נחשף

בתפילין ובבקבוקי יין: כך נכד הח"כ החרדי הבריח סמים

המשטרה פרסמה בצהריים תיעוד וידאו מהרגעים הדרמטיים בהם אנשי המכס והמשטרה בנתב"ג חשפו את הסמים במזוודתו של נכד ח"כ חרדי מכהן שהגיע בטיסה מבלגיה (צפו)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה פרסמה הצהריים (חמישי) תיעוד וידאו מהרגעים הדרמטיים בהם אנשי המכס והמשטרה בנתב"ג חשפו את הסמים במזוודתו של נכד חבר כנסת חרדי מכהן שהגיע בטיסה מבלגיה.

החקירה החלה בסוף החודש שעבר, עם מעצרו של הנכד שנחת בנמל התעופה בן גוריון לאחר שובו מבלגיה, ועורר את חשדם של בודקי המכס באולם הנוסעים בנתב"ג שעיכבו אותו לבדיקה.

במזוודה של החשוד, נתפסו 4 בקבוקי יין ובתוכם 4 ליטר סם נוזלי מסוג קוקאין. כמו כן, הכילה המזוודה בדופן כפולה כ-5 ק"ג סם מסוג קוקאין. אם לא די בכך, בנוסף החזיק הנאשם בתפילין שנשא בנפרד שתי מנות סם מסוג קוקאין במשקל של מס' גרמים.

מהחקירה שניהלו חוקרי הימ"ר של משטרת ישראל, עלה כי במהלך חודש אפריל הציע אחר לנאשם לטוס לבלגיה במטרה לייבא לישראל סם מסוכן מסוג קוקאין בתמורה לסכום של 4,000 שקל כאשר את מחציתם יקבל הנאשם טרם נסיעתו ואת היתרה עם חזרתו ארצה.

מכתב האישום עולה כי בזמן שהותו במלון באנטוורפן בבלגיה, נאמר לנאשם לרדת לרחוב ושם נמסרה לו המזוודה שהכילה את הסמים.

היום, הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום כנגד החשוד ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים, בגין ייבוא סם מסוכן והחזקת סם מסוכן לצריכה עצמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר