פסק זמן במהדורה מיוחדת: בטעם טריקולד ובטעם בננה ספליט

פסק זמן ממשיך לגוון גם עם מהדורות מיוחדות, המאפשרות לכל אחד לקחת פסק הזמן שלו. הפעם במהדורה מוגבלת, לוקח אותנו הפסק זמן לעולם הקינוחים בשני טעמים אהובים ונוסטלגיים במיוחד, של טריקולד ובננה ספליט (צרכנות, שיווקי)

פסק זמן. (צילום: יחצ)

פסק זמן, הושק לראשונה בשנת 1982, וממשיך להזכיר לנו שתמיד נכון לקחת הפסקה מהאינטנסיביות בשביל רגע מתוק ואישי.

מותג פסק זמן הוא מותג מוביל בקטגוריית חטיפי השוקולד הבודדים (סטורנקסט 2017) עם נתח שוק כספי של 13% מכלל החטיפים. הוא אהוב מאד על הציבור הישראלי ובכל שנה נמכרים מעל ל-5 מיליון חטיפי פסק זמן.

כמוביל בעולם החטיפים המתוקים, ממשיך המותג להפתיע ולרגש בטעמים אהובים, מפתיעים ומיוחדים.

כשרות: חלבי בהשגחת בדץ העדה החרדית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר