מבוקש זמן רב

החרדי הקיצוני הפגין נגד חרדים ימנים - ונעצר

מחוץ לכנס של חרדים שציינו בחגיגיות את 'יום ירושלים' הקרוב, הפגינו כמה "נטורי קרתא". לבלשי המשטרה זו היתה הזדמנות טובה לעצור אחד מהם, המבוקש זה זמן רב (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההפגנה מחוץ לאולמי זוועהיל, הערב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הרב לייבל דייטש, ראש כולל במאה שערים המשויך לחוגי נטורי קרתא, נעצר הערב (חמישי) בידי בלשי המשטרה לאחר תקופה ארוכה בה היה מבוקש על ידם לחקירה.

המעצר בוצע במהלך הפגנה בה השתתף דייטש, שנערכה מול כנס של אגודת 'קדושת ציון' החרדית-ימנית באולמי זוויעהיל בירושלים, בטענה כי אנשיה תומכים בעליה להר הבית.

הרב ברנד, שהשתתף בכינוס החרדים הימנים, על הר הבית (צילום ארכיון: חיים קרויזר, בני עליה)

בחודש האחרון ביקרו נציגי המשטרה לפחות שלושה פעמים בביתו, על רקע השתתפותו בהפגנות אלימות קודמות, ולאחר שנחשד בעבירות של תקיפת שוטרים.

כפי שתואר בעבר ב"כיכר השבת", השוטרים שבאו כאמור לביתו כמה הפעמים בתקופה האחרונה הופתעו מקבלת הפנים החריגה בדמות שלט גדול אותו הכינו בני משפחתו של דייטש.

בשלט נכתב: "ברוכים הבאים למשטרת הבובות. בבקשה תכנסו, לא צריכים לשבור את הדלת. המנעול פתוח, בשבילכם. כשאתם נכנסים, תדעו שיש הרבה אוכל בשבילכם במקרר
ואם אתם צריכים גלידה - יש במקפיא. תרגישו בנוח גם עם הבגדים בארונות. אתם יכולים להשתמש בהכל... העיקר שתיהנו פה!!! מחכים ומצפים לבואכם - משפחת דייטש".

הרב יואל שוורץ, בכנס 'בני ציון'
הרב יצחק ברנד, בכנס 'בני ציון'
המשתתפים בכנס
ההפגנה מחוץ לכינוס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר