מ'נשות הכותל' ישירות לראשות מר"צ

עורכת הדין ריקי שפירא-רוזנברג מראשי נשות הפרובוקציה בכותל המערבי הודיעה כי תתמודד על ראשות רשימת מרצ לעיריית ירושלים כנגד חברת המועצה לורה ורטון (אנשים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך אתר נשות הכותל)

פני השמאל: עורכת הדין ריקי שפירא-רוזנברג מנשים הבולטות ב"נשות הכותל" האחראיות לפרובוקציה החודשית ברחבת הכותל המערבי תתמודד השבוע לראשות מר"צ מול חברת מועצת העיר לורה ורטון. כך דווח ב'ידיעות ירושלים'.

יו"ר מר"צ המכהנת כיום היא לורה ורטון שנותרה כסיעת יחיד לאחר פרישתו של פפה אללו שלא יתמודד שוב. אללו הכריז לפני מספר חודשים כי יתמודד לראשות העיר, אך חזר בו.

שפירא-רוזנברג מכהנת כחברת הנהלה בארגון הפרובוקטיבי 'נשות הכותל' ופועלת לקיים מנייני תפילה נשיים ברחבת הכותל בניגוד להלכה. היא ייצגה את הארגון במשא ומתן שהוביל לעיצוב הסדר הפשרה ביחס לרחבה וכן היא ייצגה את התנועה הרפורמית והתנועה הקונסרבטיבית בעתירות שהוגשו לבג"ץ בנושא.

עו"ד שפירא-רוזנברג הייתה מבין אלה שנלחמו לפתוח את משרת רב הכנסת גם לנשים ובשבת הקרובה היא מתכננת להגיע למתחם התחנה יחד עם פעילים נוספים כדי למחות על המאבק לסגור את המתחם בשבתות. ביום שלישי הקרוב היא תתמודד ראש בראש על ראשות מר"צ מול חברת המועצה לורה ורטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר