נעצרו ושוחררו

בני 13 מצאו כרטיס אשראי ובזבזו מאות שקלים

שני בני 13 מקרית גת מצאו כרטיס אשראי והחלו לרכוש בו ארוחות ילדים ברשת מזון מוכרת וכן טענו כרטיסי נסיעה במאות שקלים. השניים נעצרו ושוחררו לאחר חקירתם (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

חקירת שוטרי מחלק הנוער גדעה את החגיגה של שני קטינים תושבי קריית גת כבני שלוש-עשרה (13) עם כרטיס אשראי שלטענתם מצאו באקראי לפני מספר ימים. בין היתר הספיקו הקטינים לרכוש ארוחת ילדים ברשת מזון מוכרת ולהטעין את כרטיס הנסיעה במאות שקלים.

חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירת מקרה בו התקבל דיווח על "היעלמותו" של כרטיס אשראי השייך לתושב העיר קריית גת. יום למחרת המקרה החלו להתקבל דיווחים אודות שימוש בכרטיס האשראי, להפתעת חוקרי המשטרה נעשה שימוש דווקא ברשת מזון מהיר בה נרכשו ארוחות ילדים.

בדיקה מהירה העלתה כי מדובר בשני קטינים כבני 13. שני הקטינים אותרו על ידי חוקרי מחלק הנוער בקריית גת והועברו לחקירה בה ספרו לחוקריהם כיצד הגיע כרטיס האשראי לרשותם ועל מסע הרכישות שהספיקו בימים אלו לבצע תוך שניסו את מזלם, לאחר שנסעו גם אל העיר אשקלון, לרכוש באמצעות אותו הכרטיס מנת שווארמה אך ללא הצלחה לאחר שהמוכר במקום סרב למכור להם מבלי שבעל אמצעי החיוב יהיה נוכח במקום. בין היתר התברר כי הטעינו את כרטיס הנסיעה בתחבורה ציבורית בסכום של מאות שקלים ואף ניסו לרכוש אביזרים למכשיר הסלולרי .

בסיום חקירתם שוחררו הקטינים לביתם וחקירת המשטרה נמשכת על מנת לבחון האם נעשה שימוש נוסף על ידי הקטינים והאם מעורב מי מהם במעשים דומים מעין אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר