שגרירות דוחה שבת?

בדרך לישראל: איוונקה וג'ארד קושנר המריאו בשבת קודש

בשעות הצהריים נחתו בישראל איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר, לקראת טקס העברת שגרירות ארה"ב לירושלים • אלא שלפי גורמים חרדיים בארה"ב, הזוג המריא בעיצומה של שבת קודש לישראל (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ג'ארד ואיוונקה בנחיתה בישראל, הבוקר (צילום: Ziv Sokolov/U.S. Embassy Tel Aviv)

חנוכת שגרירות דוחה שבת? בני הזוג איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר, בתו וחתנו היהודיים של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, נחתו בצהריים (ראשון) בישראל במסגרת המשלחת הרשמית שהגיעה להשתתף בטקס חנוכת שגרירות ארה"ב מחר בירושלים.

הזוג קושנר הידועים כאורתודוקסים נחשבים לאוהדי ישראל ולאנשים החזקים בבית הלבן וכמי שסייעו להחלטה התקדימית על העברת השגרירות להתקבל.

אלא שלטענת גורמים חרדיים בארה"ב מתברר כי שוב בני הזוג העדיפו את השררה והדיפלומטיה לפני הדת. על פי טענת הגורמים, בשבת האחרונה שהו איוונקה וגארד בביתם בוושינגטון ואף תועדו רצים יחד בשדרה.

הטיסה על פי החשבון חייבת היתה לצאת לפני צאת השבת זאת מאחר והשניים ביצעו תחנת ביניים באירלנד משם הגיע המטוס לישראל.

יעקב קורנבלי, עיתונאי חרדי מניו יורק, אומר ל"כיכר השבת" כי "אין מצב שג'ארד ואיוונקה לא יצאו מדי.סי. לפני תום השבת, רק אם הרבי של קושנר פסק שזה פיקוח נפש להגיע בזמן לאירוע של משרד החוץ בירושלים".

כזכור, במהלך ביקורו של הנשיא טראמפ בישראל, הוא ביקר קודם לכן בסעודיה, כאשר אל מסעו המיוחד התלוו גם איוונקה וג'ארד, אלא שאז פורסם על-ידי הבית הלבן כי הם קיבלו היתר מיוחד לטוס בשבת ב"אייר פורס 1".

היתר דומה לחלל שבת קיבלו הזוג קושנר-טראמפ בטקס ההשבעה של הנשיא טראמפ, שחל בשבת קודש, אז הם קיבלו היתר להגיע לטקס ברכב, מחמת "פיקוח נפש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר