העדות והרצח המצמרר

היהודיה שהואשמה ב"פייק ניוז" נדקרה למוות

אירנה, צעירה יהודיה שהואשמה בהפצת 'פייק ניוז' נגד ערבים בגרמניה, נמצאה בסוף השבוע כשהיא דקורה למוות, חודש לפני שהייתה אמורה לעלות למסור עדות בעניינה (אקטואליה)

שוטרים בגרמניה (צילום: שאטרסטוק)

יהודייה שהיתה עתידה להעיד בבית המשפט בחודש הבא, נמצאה דקורה למוות בשבוע שעבר (9 למאי), בפארק בפרנקפורט שבגרמניה - כך מדווח אתר JTA.

על פי הדיווחים, הצעירה המזוהה בשם אירינה א', היתה מעורבת בבדיית סיפור על תקיפה אלימה של אספסוף, שהתרחשה כביכול ערב ראש השנה הנוצרית בפרנקפורט. המשטרה המקומית לא מצאה הוכחות לקיומו של האירוע ועל פי דיווחים, אירינה כלל לא שהתה בעיר בזמן שעליו העידה.

ביום שישי עצרה המשטרה אדם נוסף שדיווח יחד עימה על אותו מאורע. האיש, המוכר כמסעדן בשם ג'אן מ', נכלא בחשד למעורבות במעשה הרצח הברוטאלי של הצעירה, לאחר שבדיקת הקו הסלולרי שלו הובילה למסקנה כי שהה באזור הרצח. לפי הטענות, נמצאו באזור גם סימנים מדמו של ג'אן עצמו.

תושב מקומי שטייל עם כלבו בפארק נידא ביום רביעי בשעה 6.30 בבוקר הוא זה שגילה את גופתה המדממת של אירינה, שניהלה עסק לתכשיטים ולנדל"ן, ולאחר בדיקה מקצועית אושר שאכן מדובר ברצח. גם תיקה ותכשיטיה נשדדו ממנה. לפי הדיווחים, גופתה נמצאה במצב קשה לזיהוי, אך מכונית המרצדס הלבנה שלה אורתה בקרבת מקום.

דיווחים בעיתונות המקומית משייכים את אירינה לקהילה היהודית של פרנקפורט. בנוסף, בתמונות שלה היא עונדת שרשרת עם מגן-דוד.

לפני יותר משנה, ב-6 לפברואר 2017, רואיינו אירינה וג'אן בכלי התקשורת הפופולרי "בילד". לטענתו של ג'אן, כשניגש לרחוב פרסגאס בפרנקפורט התחתונה, היה כל האזור עמוס בקבוצה של כ-50 ערבים, שתקפה אזרחים ששהו שם. ג'אן התבקש, לטענתו, לסייע לנשים שהותקפו שם באלימות ובגסות.

הידיעה התפשטה בזמנו כאש בשדה קוצים, אך זו דעכה במהירות והוסרה מן האתר כאשר כאמור היא הוזמה. עורך ה"בילד" התנצל אז על הידיעה הכוזבת וההאשמות שהיא גררה. בנובמבר 2017 הואשמו אירינה וג'אן בדיווח כוזב על פשע, כאשר המשפט תוכנן לחודש יוני.

כוחות המשטרה המקומית עדיין חוקרים את הרצח המצמרר, ואף פרסמו בקשת עזרה מהציבור בכדי להביא לפתרון התעלומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר