מכה לאלי ישי

הרבנים אברג'ל וש"ס הגיעו להסכמה: רצים יחד בבחירות

משפחת הרבנים אברג'ל הגיעו להבנות עם ש"ס על ריצה משותפת בבחירות המקומיות • המשמעות: מכה לאלי ישי שזכה לתמיכתם • יעקב מעלימי: "זו הצוואה של הרב, שיגיעו לשלום ואחדות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרבנים אברג'ל ודרעי. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

משפחת הרבנים אברג'ל, בניו של הגאון רבי יורם אברג'ל זצוק"ל מנתיבות, הגיעו להבנות עם תנועת ש"ס, כי ירוצו יחד בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות. המשמעות: מכה למפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי בבחירות, בעיקר בערים נתיבות ואלעד.

בראיון ל'זירה מקומית' ברדיו 'קול חי' בהגשת איתי גדסי וכותב השורות חשף מ"מ ראש העיר אשדוד אבי אמסלם כי "בנתיבות בעז"ה ש"ס תרוץ תחת מטרייה אחת, משפחה ובית אחד, כל הקהילות וכל הציבור. היו חילוקי דעות בעבר, היום זה לא המצב. כשאני אומר אחדות אז אני מסתכל על כולם כשווים בני שווים".

לדבריו: "הרבנים למשפחת אברג'ל הם בתוך הבית, הם במקומם הטבעי, הם חלק בלתי נפרד. היה בעבר חילוקי דעות, היום זה לא המצב. באחדות כולם מרוויחים".

"אני לא מאמין וגם לא מנסה לדמיין שאלי ישי ירוץ או ינסה עוד פעם לחזור על הטעות שעשה בעבר, ולגרום לקרע ולשסע שהוא עשה אותו בארצי, במקומי זה הרבה יותר קשה. לו יצויר והוא ירוץ והוא לא יצליח להיכנס והוא ישחית ויזיק למפלגה דתית או חרדית - הנזק הזה ייחקק לדורי דורות", הוסיף אמסלם.

מדוע כשאלי ישי מחליט בהוראת רבותיו לרוץ אתם לא תעשו רשימה משותפת של ש"ס ויחד?

"אני לא מדבר בשם ש"ס, אני מדבר בשם אבי אמסלם, אני עונה בכלליות. אני לא יודע מה מניע אותו ומה הטירוף הזה".

מ"מ ראש עיריית נתיבות יעקב מעלימי, מי שנחשב לנציג הפוליטי של הרבנים אברג'ל, אישר את הפרטים ואמר בראיון לתוכנית: "אני יכול לאשר את זה, זו הצוואה של הרב שיגיעו לשלום ואחדות".

לדבריו: "הבקשה היחידה של הרב יורם אברג'ל - 'תן לי את נתיבות ואתמוך בכל הארץ', הרב יורם תמך בראש העיר יחיאל זהר, אריה דרעי החליט לתמוך ביחיאל זהר לראשות העיר".

על המשמעות שהתוצאה היא מכה לאלי ישי, שהרבנים אברג'ל היו במרכז התמיכה הרבנית במפלגתו, אמר מעלימי כי "אני יכול להגיד לך שהמחלוקת תמה בסיפור הזה. להערכתי לא תהיה 'יחד' בנתיבות. להערכתי בכל הערים הרבנים אברג'ל יתמכו בש"ס", כשהוא מתכוון גם לעיר אלעד, שם יש לרבנים אברג'ל קהילה גדולה.

האזינו לראיונות באדיבות רדיו 'קול חי'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר