הורדת אחוז החסימה

'המודיע' במתקפה חריגה: אריה דרעי "חושש מהרב אלי ישי"

התנגדותו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי להורדת אחוז החסימה זוכה למתקפה חריגה דווקא בעיתון 'המודיע' של חסידות גור, שם הוא מואשם כי הוא חושש שאלי ישי, יריב ש"ס, ייכנס לכנסת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וישי. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שפועל למנוע את הורדת אחוז החסימה, כפי שדווח ב'כיכר השבת', כשאיפתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, זוכה הבוקר (שני) למתקפה חריגה בעיתון 'המודיע', בטאון הסיעה המרכזית, שנציגה בכנסת הוא סגן שר הבריאות יעקב ליצמן.

תחת הכותרת: "יוזמת הליכוד להורדת אחוז החסימה נתקלת בקשיים משותפי הקואליציה,, מדווח 'המודיע' כי אחת הסיבות שנתניהו מבקש להוריד את אחוז החסימה בשל החשש "שמפלגות ש"ס, ישראל ביתנו, כולנו ומפלגתו של הרב אליהו ישי לא יעברו את אחוז החסימה".

בעיתון צוין, כפי שדווח ב"כיכר השבת", כי "מי שמנגד הוא הרב אריה דרעי". עוד דווח כי אם החוק יעבור הרי "שהמהלך צפוי לתת לש"ס ולהרב דרעי אורך נשימה - וגם להרב אלי ישי, ואמור למנוע סכנה של איבוד מאות אלפי קולות לימין".

על פי הדיווח בביטאון חסידות גור, בעבר ניסה ראש הממשלה נתניהו לקדם יוזמה מסוג זה "אולם היוזמה נבלמה על ידי יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי החושש מפני כניסתה לכנסת של יריבת ש"ס, מפלגת 'יחד' בראשות הרב אלי ישי".

על הסקרים נכתב בעיתון כי "בסקרים שפורסמו בשבועות האחרונים הרב ישי שוב לא עובר את אחוז החסימה וגם מפלגת ש"ס מתנדנדת".

בסיכום הכתבה נכתב: "למרות מצבה השברירי של ש"ס בסקרים, ההסתברות היא שהרב דרעי ימשיך להתעקש שלא להוריד את אחוז החסימה, בהנחה שעד ליום הבחירות ש"ס תתאושש ותציג תוצאות טובות יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר