אירוניה במיטבה

סוריה: "מגנה את הטבח המפלצתי בעזה"

סוריה שרוצחת את אזרחיה שלה ללא רחם, בחרה לגנות את ישראל על הטיפול בניסיונות המחבלים לפרוץ את הגדר מעזה. טורקיה הודיעה על החזרת השגריר לאנקרה (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90)

סוריה, מדינה בה נרצחו בשנים האחרונות כחצי מיליון בני אדם על ידי משטרו של נשיאה בשאר אסד הודיעה, כי היא "מגנה בכל תוקף את הטבח המפלצתי של הכיבוש נגד הפלסטינים ברצועת עזה".

טורקיה הודיעה הערב (שני) על החזרת שגריריה מישראל ומארצות הברית. כזכור, ישראל שילמה עשרות מיליוני דולרים לטורקים כדי להחזיר את היחסים הדיפלומטים לאחר אירועי המרמרה.

ההחלטה הגיעה לאחר אירועי היום (שני) בהם נהרגו 52 פלסטינים במהומות בגבול הרצועה כאשר ניסו לפרוץ את הגדר ולחדור לישראל במטרה לחטוף חייל או לבצע פיגוע טרור באחד היישובים באזור.

גם סעודיה גינתה את "תקיפת האזרחים הפלסטינים בעזה, שהובילה לעשרות הרוגים ופצועים". בריאד אמרו עוד, כי "לקהילה הבינלאומית יש אחריות לעמוד לצד העם הפלסטיני ולתמוך בו עד שיקבל את זכויותיו בהתאם להחלטות בינלאומיות ויוזמת השלום הערבית".

דרום אפריקה הודיעה הערב כי החליטה להחזיר את השגריר שלה מישראל בעקבות האירועים בגבול רצועת עזה.

מנגד, משרד החוץ הגרמני מסר, כי "הזכות להפגנה רגועה חייבת להישמר גם ברצועת עזה". נמסר עוד כי "לישראל יש את הזכות להגן על עצמה, אך יש לעשות זאת במידתיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר