לאחר המתקפה

"המודיע" הבוקר: גם סגן השר ליצמן מתנגד להורדת אחוז החסימה

לאחר המתקפה של "המודיע" נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בשל התנגדותו להורדת אחוז החסימה בבחירות, הבוקר, אותו "המודיע" מדווח כי גם סגן השר ליצמן מתנגד ליוזמה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליצמן (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

עיתון "המודיע" יצא אתמול (שני) במתקפה חריגה נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בשל התנגדותו ליוזמת ראש הממשלה בנימין נתניהו להורדת אחוז החסימה.

אלא שהבוקר העיתון עצמו מפרסם ידיעה נוספת בה נושא בה מדווח כי גם נציג הסיעה המרכזית סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מתנגד להורדת אחוז החסימה.

לפי הדיווח הבוקר ב"המודיע", ליצמן הודיע אתמול לאנשי ראש הממשלה כי הוא מתנגד נחרצות ליוזמה להורדת אחוז החסימה בבחירות הקרובות.

"המודיע" מדווח כי "על פי הדיווחים בתקשורת מטרת המהלך למנוע בזבוז קולות בימין. אך סגן שר הבריאות הבהיר כי הוא מתנגד לחלוטין למהלך זה שיביא לפיצולים רבים נוספים בתוך המפלגות הקיימות ללא כל סיבה והיגיון".

ליצמן, כך לפי 'המודיע', ציין כי "המהלך לא יביא ליציבות פוליטית וכי העובדה שעמדת הממשלה משתנית שוב ושוב מבחירות לבחירות גורמת בעצמה לאי יציבות מיותרת".

כזכור, רק אתמול "המודיע" תקף את דרעי על התנגדותו ולעג לו כי "היוזמה נבלמה על ידי יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי החושש מפני כניסתה לכנסת של יריבת ש"ס, מפלגת 'יחד' בראשות הרב אלי ישי".

"המודיע" הוסיף וכתב כי "בסקרים שפורסמו בשבועות האחרונים הרב ישי שוב לא עובר את אחוז החסימה וגם מפלגת ש"ס מתנדנדת. למרות מצבה השברירי של ש"ס בסקרים, ההסתברות היא שהרב דרעי ימשיך להתעקש שלא להוריד את אחוז החסימה, בהנחה שעד ליום הבחירות ש"ס תתאושש ותציג תוצאות טובות יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר