פרסום ראשון

דרעי רוצה נציגים חדשים: "שאיש לא יפגע"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כינס את נציגי ופעילי ש"ס בצפון ודיבר על רצונו להחליף חלק מהנציגים בדור חדש וביקש שאיש לא יפגע. "סהדי במרומים שאני פועל לפי העניין" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בכינוס, הערב (באדיבות המצלם. תמונה ראשית: David Cohen/Flash90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כינס הערב (שלישי) את נציגי ש"ס ברשויות המקומיות בצפון הארץ בכדי להיערך לבחירות שיתקיימו בעוד פחות מחצי שנה.

"מרן.. עניין אותו.. ספרים.. אין ספק, היה גדול המתמידים של הדור, אין ספק. כולם יודעים כמה מרן למד, חיבר ספרים. אבל רבותי, שלא יהיה ספק, המפעל החשוב ביותר שמרן מסר את נפשו עליו, הייתה תנועת ש"ס, אין על זה חילוקי דעות, מי שמנסה לסלף את זה - הוא מסלף את האמת" אמר דרעי בכנס.

במהלך דבריו, חזר דרעי לעקוץ במרומז את יו"ר 'יחד' אלי ישי, בכך שלדבריו מפלגתו מנסה להמציא את ההיסטוריה ובטוחים מה מרן רצה.

כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", דרעי פותח הערב את הכנסים האזוריים, בהם ינסה להכין את השטח לקראת הקרב על הרשויות המקומיות, קרב לראשונה בה תתמודד ש"ס עם מפלגת 'יחד' הצפויה לרוץ ברוב הערים ברחבי הארץ.

השר דרעי התייחס לרצונו לבצע שינויים ברשימות המקומיות ואמר כי יש דור חדש, וגם אנשים שהתעייפו. לדבריו, חשוב שאיש לא יפגע.

דרעי הוסיף כי אינו מאחל לאיש "את התפקיד שלי של קבלת הכרעות, כשכולם מדברים מאחורי הגב - אם לא מילאת את מבוקשם. סהדי במרומים שאני עושה לטובת העניין, נטו עם המון חשבון נפש", דרעי הודה כי "קורים גם טעויות".

על מינוי רבנים ודיינים אמר יו"ר ש"ס: "אנו משלמים מחירים כבדים על כל מינוי, אנחנו מייצרים ממורמרים שזה משפיע גם על הכנסת".

"יש לנו עוד זמן", הוסיף דרעי בדבריו לנציגים המקומיים, "בכוונה לא הורדתי עדיין נציגים לשטח, והרכבת הרשימות. תמשיכו בפעילות שלכם, אני יודע מה כל אחד עושה, הכינוס פה הוא בכדי להתארגן לכל הלוגיסטיקה".

דרעי ביקש מהנציגים להסתדר ולפתור את הבעיות בתוך הסיעות המקומיות, שכאלו לא חסר, ואמר: "הנציג בעצמו הולך ומיישר הדורים עם המתחרים ומסתדר אתם, זה יותר קל ויותר תועלת מאשר אנחנו שנגיע, זה כבר יציף את הבעיות".

באשר למצבה של ש"ס בסקרים אמר יו"ר ש"ס: "אני יודע שהפרסום של הסקרים לא מוסיף מצב רוח לאנשים, לי זה לא מוריד את המצב רוח. שום סקר בעולם לא יכול להחליף את העשייה בשטח, והכל משמים, אולי הגיע הזמן להפסיק לחשוב שיש לנו אחות בבית המלך ויותר להתחיל להאמין חלילה אם התנועה תיחלש.

"הקב"ה רוצה שלא ניקח שום דבר מובן מאליו, ולכן עוד יופתעו הסוקרים ויקומו בבוקר ויגידו: 'כן, ש"ס לא ניתנת לסקירה' והמבחן שלנו זה הרשויות המקומיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר