"אין אחד שמתאים ממנו"

הרב זר נגד התקשורת: "תוקפים את ביבי, הם מתפוצצים"

"אין אחד בכל הכנסת שמתאים מנתניהו לתפקיד ראש הממשלה", כך התבטא הגאון רבי דניאל זר במהלך שיעורו. הרב תקף את התקשורת: "תוקפים את ביבי מכל הכיוונים, הם מתפוצצים" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: הדס פרוש / Flash90)

הגאון רבי דניאל זר יוצא במתקפה נגד התקשורת בשל הביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו ואומר: "הם נלחמים עם ביבי, ובסקרים הוא עולה. אין אחד בכנסת שאולי מתאים ממנו, אין אחד".

במהלך שיעור שמסר בבני ברק אמר הרב: "הם (התקשורת. י-כ) הולכים כל הזמן ומתקיפים את ביבי, מכל הכיוונים, והם מתפוצצים. פוטין הזמין אותו לרוסיה, למצעד הצבאי שלו. לא אומרים ברדיו 'פוטין הזמין את ביבי', אלא 'היית פגישה עם פוטין', זה הורג אותם".

"הם נלחמים עם ביבי, ובסקרים הוא עולה" הוסיף הרב זר: "הם יורדים והוא עולה, הם לא יכולים. תגידו מילה טובה, כלום. על החצי טון חומר נפץ (מסמכי הגרעין שהובאו מאיראן. י-כ), 'כל הכבוד לצה"ל', שום דבר, כשהוא דיבר? למה הוא דיבר, טעות!".

הגר"ד זר הוסיף: "מנהיג של מדינה צריך לדעת טובת העם, 'אני מנהיג של העם, צריך לדאוג לעם, אסור לי לפחד משום אומה'. מי היה מעז ללכת בתוך הקונגרס בזמן אובמה ולדבר נגד אובמה?, מי? שמאלני?, עוד התקיפו אותו 'איך אתה הולך נגד נשיא?'".

"אף פעם לא טעיתי בהערכות שלי לגבי ראשי ממשלה" הוסיף הרב זר: "אין אחד בכנסת שאולי מתאים ממנו, אין אחד. אם מבחינה כלכלית, אם מבחינת ביטחון. הוא לא עושה חשבון לאף אחד בעולם, לא עושה חשבון. תראו, הוא הולך ממדינה למדינה, מקשר אותם לישראל.

"היום אתם רואים מה שהוא דיבר בקונגרס, והנה טראמפ אומר 'לא היה הסכם רע מזה, הסכם רקוב', והשמאלנים יגידו טעינו? הנה ביבי צדק?, חס וחלילה!, אין דבר כזה!, הם לא טועים, הם מלאכים, הם קדושי עליון, לא שייך שהם יטעו".

הרב הדגיש: "אני לא מחפש 'כפיים', אני לא מחפש שום דבר, אני מחפש את האמת של בורא עולם, אני מחפש את הבנים והנבות שיחזרו לתורה, שיהיה לבנים והבנות חינוך טהור, החינוך שלהם (החילונים. י-כ) פשט את הרגל!, זרוקים בסמים, בתי סוהר מלאים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר