"דגל חייבת חבילה מכובדת"

"אוירה חיובית" בפגישת 'דגל התורה' ומשה אבוטבול

נציגי 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' בבית שמש נועדו עם ראש העיר אבוטבול, לפגישה ראשונה במסגרת המשא ומתן, לאחריה נמסר כי האווירה בפגישה היתה חיובית (אקטואליה)

הנציגים בפגישה עם אבוטבול (באדיבות המצלם)

נציגי 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' בבית שמש נועדו הבוקר (רביעי) עם ראש העיר משה אבוטבול, לפגישה ראשונה במסגרת המשא ומתן לתמיכה בו לראשות העיר בבחירות הקרובות.

בתחילה נקבע כי הפגישה תיערך בביתו של משה מונטג, ששוחרר אתמול לאחר עשרה ימי מעצר, בעקבות חשד לשחיתות, אך לבסוף הפגישה נערכה בביתו של ראש העיר אבוטבול.

מטעם 'דגל התורה' השתתפו בישיבה שמוליק גרינברג וישראל סילברסטין ומטעם 'שלומי אמונים' שמעון גולדברג ואברהם נחמן פרנקל

חבר צוות המו"מ, ישראל סילברסטין, אומר לאחר הישיבה כי "מבלי להיכנס לפרטי המו"מ אני יכול רק לומר שהאווירה היתה חיובית, ויש רצון טוב מצד כל הגורמים להתגבר על הפערים".

לדבריו, "דגל התורה ככל הנראה מכפילה את כוחה בנציגות העירייה, ומשכך תעמוד על צורכי מצביעי דגל התורה, ודרישות רבני הקהילות בנושאי יידשקייט ומוסדות החינוך. אנחנו לא דנים בתפקידים פרציונלים אלא על חבילה תואמת לכוחה של המפלגה".

סילברסטין הוסיף כי "גם ראש העיר מבין זאת שדגל התורה חייבת לקבל חבילה מכובדת על הוויתור לראשות העיר. סיעת שלומי אמונים בעיר היא שותפתנו בעניין הזה, ונדאג שתקבל את צרכיה".

לאחר הפגישה נמסר כי "סיעות דגל התורה ושלומי אמונים בעיר בית שמש, ישבו היום לפני הצהריים לישיבת משא ומתן מול ראש העיר הרב משה אבוטבול. הישיבה התקיימה באוירה טובה, דרישות הרבנים והמפלגה הועלו על ידי הנציגים בפני ראש העיר, כאשר בבסיס המשא ומתן נמצאים הנושאים החשובים ביותר לעיר ולקידום צרכי הציבור החרדי.

"הישיבה הסתיימה תוך תחושה כי ניתן להתקדם ונקבעה כבר ישיבה נוספת לשבוע הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר