משטרת ישראל "גייסה" 17 כלבים מאולפים

17 כלבים חדשים מצ'כיה נחתו היום בישראל ויצטרפו אל שורות המשטרה במגוון משימותיה. הכלבים שנבחרו בקפידה עברו כבר את שלב האימון הבסיסי ויעברו אילוף נוסף (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

היום (רביעי) בשעות הבוקר, נחתו במדינת ישראל 17 כלבים מצ'כיה. הכלבים צפויים לעבור הכשרה ייחודית, ולהשתלב בפעילות המבצעית של משטרת ישראל במגוון משימותיה. הכלבים החדשים שנחתו בארץ מגוונים ומגזעים שונים, ובהם: מילנואה, רועה גרמני ורועה בלגי.

חשיבותם של הכלבים עבור משטרת ישראל מכרעת בביצוע יעיל ואפקטיבי של מגוון משימות שיטור וחשיפת פשיעה, בפרט בתחום המאבק באמצעי הלחימה, הסחר בסמים, וכן באיתור נעדרים ומעצר פעילי טרור.

הליך המיון ובחירת 17 הכלבים מבין מאות כלבים, התבצע ע"י משלחת מקצועית של משטרת ישראל, שכללה את ראש תחום כלבים במכללה הלאומית לשוטרים וקציני כלבנים בכירים של מדור מפעילי בעלי חיים באגף השיטור של משטרת ישראל, אשר בחנו את כשירותם המבצעית, כשירותם הרפואית וכן תכונות התנהגות ייחודיות המותאמות למשימות משטרת ישראל.

הצוות המשטרתי הגדיר מראש את אופי הכלבים הנדרש למשטרת ישראל, על מנת לצמצם את הליך המיון בצ'כיה, כשהדגש הושם על כלבים בעלי כושר התמדה, המסוגלים להתמיד בפעילות חיפוש, זאת לצד רמת משמעת גבוהה.

הכלבים שעברו עד כה את שלב האילוף הבסיסי יעברו בתקופה הקרובה הכשרה מקצועית בת כחצי שנה, הכשרה אשר תתמקד בהכנתם למשימות משטרתיות מיוחדות. בסיומה של ההכשרה המקצועית, ישולבו הכלבים בפעילות מבצעית יחד עם 240 הכלבים המשטרתיים המשרתים כיום במשטרת ישראל ופרוסים ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר