מדד 'ידידות הבנקים' של משרד הכלכלה מציג דרוג גבוה לבנק מרכנתיל בכל הקשור לעסקים קטנים ובינוניים

בנק מרכנתיל מפעיל גם את המרכז למוסדות וארגונים המתמחה בליווי פיננסי של עמותות וארגונים חרדיים (צרכנות, שיווקי)

מרכנתיל. (צילום: יחצ)

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה פרסמה בימים האחרונים את 'מדד ידידות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים', ממנו עולה כי בנק מרכנתיל מדורג גבוה במדד עם ציון משוקלל של 76 נקודות – גבוה מכל הבנקים הגדולים בישראל וגבוה ביחס לחלקו במערכת. המדד מדרג את הבנקים תוך שקלול ארבעה תחומים: אשראי, ריביות, ועמלות ונגישות השירותים הבנקאיים.

בנק מרכנתיל פועל כבר למעלה מעשור בתחום הקרנות לעסקים קטנים ובינוניים וצבר לאורך השנים מוניטין רב בפעילות זו.

דודי מימון סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית מבנק מרכנתיל מציין: "בנק מרכנתיל אשר חוגג השנה 100 שנים להקמתו, מעורב כבר למעלה מעשור במגוון קרנות לעסקים קטנים ובינוניים. במהלך השנים העמיד הבנק הלוואות בסך כ- 3.3 מיליארד שקלים בקרנות בערבות המדינה. כבנק קהילתי, אנו במרכנתיל רואים חשיבות גבוהה בליווי עסקים קטנים ובינוניים. למעלה מ- 90% מהעסקים בישראל הינם עסקים קטנים ובינוניים אשר מייצרים למעלה ממחציתו של התוצר העסקי". בנק מרכנתיל מציע לעסקים קטנים הלוואות בשיעור של 8-12% מגובה המחזור השנתי האחרון של העסק לתקופה של עד 5 שנים, עם גרייס של 6 חודשים וכן מגוון הלוואות בערבות המדינה.

בבנק מרכנתיל פועל גם מרכז העסקים למוסדות וארגונים במגזר החרדי – יחידה מקצועית ייעודית לניהול וליווי פיננסי של המוסדות והארגונים החרדיים, בניהולו של ר' חיים הולצברג ובהובלת צוות כלכלנים המכירים מבפנים את אורח החיים, מבנה ההכנסות וההוצאות והתפיסה הכלכלית של המוסדות, הארגונים והעמותות החרדיות. מלבד ייעוץ והכוונה מקצועיים, יועצי מרכז העסקים החרדי של מרכנתיל מציעים למוסדות את המעטפת הבנקאית המלאה, תוך התאמה מלאה של המוצרים והשירותים לצרכיהם של המוסדות, מתן פתרונות מימוניים גם במקרים של הוצאות בלתי צפויות. על לקוחות המרכז נמנים כיום למעלה מ-2,000 מוסדות ועמותות.

בהתאם לחוק חלה על הבנק חובה להודיע כי: אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר