לקראת רעידת אדמה?

הגאון הרב ראובן אלבז שוקל הרצת מפלגה חדשה מול ש"ס

חבר מועצת החכמים של ש"ס, הגאון רבי ראובן אלבז, שוקל בתקופה האחרונה להקים מפלגה חדשה שתרוץ עצמאית ברשויות. בישיבתו אמרו: "מבחינת הרב אלבז - לעזוב את המועצת כבר מחר" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי ראובן אלבז (צילום: ישיבת אור החיים)

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי ראובן אלבז, שוקל בימים אלו הקמת מפלגה חדשה שתרוץ כרשימה עצמאית בבחירות לרשויות המקומיות - כך נודע ל"כיכר השבת".

על פי המידע שהגיע ל"כיכר השבת", בשבועות האחרונים התקיימו מספר ישיבות בישיבת 'אור החיים', בהן דנו בנושא, כשהכיוון הוא הקמת מפלגה חדשה בכל הערים בהן יש לישיבה סניפים. יצוין כי מדובר בערים רבות, מירושלים ועד אילת.

בישיבת 'אור החיים', אישרו את הפרטים ל"כיכר השבת" והוסיפו: "הרב לא הולך לצאת נגד ש"ס, לא הולכים נגד, אנחנו הולכים על השגת הכוח שלנו. המצב כעת, ששלוש שנים אחרי שהרב צורף למועצת החכמים - אף אחד לא שואל אותו על הרשימות ברשויות למרות שאריה דרעי הבטיח אחרת".

עוד טוענים ב'אור החיים': "זה לא סוד שהרב לא רצה להצטרף למועצת, הוא העדיף לא להיכנס לכל הנושא הזה, אבל גדולי ישראל ביקשו, דרעי הגיע שוב ושוב - והרב נענה. אבל לא יתכן שיש לרב 250 סניפים, ורובם מתלוננים שלא מקבלים את אשר מגיע להם".

ל"כיכר השבת" נודע כי בעוד כחודש וחצי צפויים לקיים בישיבה כינוס של ראשי הסניפים מרחבי הארץ, שם צפוי הרב להכריז על הרצת הרשימה החדשה. "מבחינת הרב - לעזוב את המועצת מחר" סיכמו בישיבה.

נשיא המועצת משבח את הרב אלבז. ארכיון (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר