החשדות בבית שמש

הרב אלעזר מאירוביץ ליזם לייבל וולדמן: "תזכה לצאת בשלום"

רבני העיר בית שמש, מנהיגי הקהילות של הציבור הליטאי, ממשיכים בביקורי חיזוק אצל החשודים בפרשת השחיתות ששבו בימים האחרונים לביתם לאחר ימי מעצר • צפו (חדשות)

הרב מאירוביץ אצל וולדמן, אמש (באדיבות המצלם)

רבני העיר בית שמש, מנהיגי הקהילות של הציבור הליטאי, ממשיכים בביקורי חיזוק אצל החשודים בפרשת השחיתות ששבו בימים האחרונים לביתם.

אתמול (רביעי) הגיע הגאון הרב אלעזר מאירוביץ, רב קהילות האברכים ברמת בית שמש ג', לביקור אצל היזם לייבל וולדמן, יזם הפרוייקט של חסידות סאטמר ברחוב שפת אמת שנמצא במעצר בית בביתו בעקבות החשדות שהעניק שוחד לגורמים שונים בעיר.

הרב מאירוביץ שוחח באריכות עם איש העסקים החרדי ועודד את רוחו כשהוא מאחל לו לצאת זך ונקי מכל החשדות. "בזכות הצדקה והחסד תזכה לצאת בשלום ללא כל פגע מהפרשה", אמר הרב לקבלן.

כמו כן, כ"ק האדמו"ר משאץ דרהאביטש ערך ביקור חיזוק מיוחד בביתו של משה מונטג, יו"ר ועדת תכנון ובניה בבית שמש.

גם הגאון רבי דניאל אלתר, בנו של בעל "הפני מנחם" מגור, ביקר הבוקר אצל לייבל וולדמן לחזקו ולעודדו. הגר"ד אלתר מוסר בין היתר שיעורים בבית המדרש "קהל חסידים" בשכונת שערי חסד הירושלמית, שנבנה מחדש על ידי היזם וולדמן.

כמו כן עלה לבקרו הרה"ג ר' יצחק אהרן גולדהירש מחשובי הרבנים של חסידות בויאן.

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', שלשום הגיע הגאון רבי נתן קופשיץ, שנחשב למנהיג הבולט של הציבור הליטאי בבית שמש, לביתו של מחזיק תיק תכנון ובניה משה מונטג לחזקו ולעודדו.

הרב מאירוביץ אצל לייבל וולדמן
האדמו"ר משאץ דרהאביטש אצל מונטג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר