מתלבטים? 6 מתנות מקוריות למארחים בחג

לפני שהמארחים יצטרכו להחליף בין ארון כלי המטבח לחדר הארונות מחוסר מקום, מומלץ לפתח את חוש המקוריות ולהפתיע אותם במתנות שישמחו אותם באמת (בבית)

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
מתנה שהיא לא סיר או סט מגבות (צילום: unsplash)

אחרי שמדי שנה קיבלנו את התורה עם עציצים, מיקסרים או מגבות מטבח, כדאי להשתדרג למשהו מרגש יותר ולהעניק למארחים שלנו מתנה אישית לכבוד חג מתן תורה.

הנה 6 מתנות מקוריות לכבוד חג השבועות:

1. שובר לארוחה זוגית

בעלת הבית עמלה וטרחה ומגיע לה ליהנות מארוחה זוגית טעימה. אז במקום לרמוז לה שתמשיך לרבוץ במטבח עם כלי בישול חדשים, פנקו אותה בשובר מתנה לארוחה זוגית בבית קפה או מסעדה.

vanessasvintage

2. תכשיט

איזו אישה תסרב לתכשיט יפה? אין כזו. אנחנו אוהבות להתקשט ולפרגן בקישוט למישהי שאנחנו אוהבות, ובעל הבית? הוא מאושר כשהאישה מאושרת.

3. אל תשכחו את הילדים

יש גם דרך לשמח את הילדים שכנראה עזרו לאמא (או לפחות היו אמורים) לכבוד החג. העניקו להם צעצוע נחמד (פאזל, קלפים, משחק חשיבה, משחק הרכבה, משחק לוח) שיעסיק אותם ואתם, המבוגרים, תזכו בשיחה רגועה ללא הפרעות.

chickstore

4. ואל תהיו רשמיים כל כך

הומור תמיד מפנק. אם למארחים יש ילדים קטנים, פנקו אותם ב"חבילת שינה" שכוללת כיסוי לעיניים, נעלי בית ופיג'מה נעימה, צרפו פתק ותרשמו "ללילות שאתם כן ישנים".

aor_sirinat
sleeping_aoom

5. גיפט קארד

לא משנה כמה ננסה להיכנס לראש של המארחים, הם מכירים את עצמם הכי טוב. הטעינו להם סכום כסף הולם בכרטיס מתנה - הם בטוח יסתדרו.

6. פרחים שהם כאן כדי להישאר

ואולי די עם זר פרחים חד פעמי? הכניסו חיים לבית המארחים וקנו להם אדנית פרחים דקורטיבית או צמחים ירוקים לטווח ארוך שיתרמו לאווירה הכי ביתית שיש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר